Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61944Opilý, smrdící cestující

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2022, před 2 lety

Markéta Honzátková

Znění stížnosti

Dne 6.11.2022 jsem cestovala se synem v Brna do Bohumína. V kupé s námi seděl cestující, který si několikrát během cesty objednával pivo, případně mu je pracovnice vašeho bistra aktivně nabízela. Vůbec jí nevadilo, že tento cestující, je již pod vlivem a ani, že špiní sedadla, jelikož měl nohy v zablácených botách vyložené na protějším sedadle. V kupé byl z piva nehorázný smrad, nešlo v něm vydržet. Cesta byla nesnesitelná. Má váš personál provize z prodeje piva? Jak bude Vaše společnost tento problém řešit? Všimla jsem si v diskuzích na internetu, že nejsem sama, kdo má ve vlacích Regio Jet tuto velmi nepříjemnou zkušenost. Dokonce, že už zabývali tím, jak postupovat, aby RJ už tuto linku neprovozoval. Levný alkohol RJ je velký problém pro ostatní slušné cestující. Markéta Honzátková


Požadované řešení

Zákaz prodeje a konzumace alkoholu ve vlcích. Vyloučení z přepravy cestujících pod vlivem alkoholu a drog.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2022 09:37, před 2 lety

Dle smluvních přepravních podmínek může být cestující z přepravy vyloučen, pokud přes
upozornění: chová se hlučně, reprodukuje hlučně hudbu, používá hlasitě audiovizuální techniku nebo obtěžuje ostatní cestující jiným nevhodným chováním, zápachem apod., nastoupí do vlaku zjevně pod vlivem alkoholu nebo jiné návykové látky, ohrožuje nebo může ohrozit bezpečnost a plynulost dopravy nebo veřejný pořádek, vzbuzuje u ostatních cestujících veřejné pohoršení a odpor, znečišťuje vozidlo nebo prostory a zařízení pro cestující, požívá na spoji vlastní alkoholické nápoje, chová se nevhodně nebo agresivně k zaměstnancům RJ nebo k ostatním cestujícím.

Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 13:47, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.