Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#6195Ukončení smlouvy z důvodu úmrtí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2015, před 10 lety

Irena Boušová

Znění stížnosti

Moje babička, která byla klientkou UPC, zemřela 8. února 2015.
9. března jsem zaslala na UPC doklad o úmrtí.
Ihned jsem od UPC obdržela e-mailem vyrozumění (přiloženo), že dodávka služeb byla ukončena ke dni obdržení kopie dokladu o úmrtí klienta.
Dále mám vrátit zařízení, zapůjčená mé babičce.
V bytě s ní nebydlel nikdo ve společné domácnosti a zařízení (telefon,TV) nebyla od její smrti používána. Momentálně ještě neproběhlo předběžné šetření k pozůstalosti, tedy ještě nabyl stanoven dědic.
Ráda bych věděla, zda jsem za této situace povinna hradit službu až do data, kdy UPC obdrželo informaci o úmrtí a ne do data úmrtí babičky. Zároveň bych potřeboval vědět, zda při neuhrazení by se z částky načítalo penále, které by poté musel po vyřízení dědictví uhradit dědic.
Děkuji.
Boušová


---------- Přeposlaná zpráva ----------
Od:
Datum: 9. března 2015 14:18
Předmět: Re: úmrtí zákazníka

Vážená paní Boušová,

je nám líto, ale dle všeobecných smluvních podmínek je smlouva ukončena ke dni doložení úmrtního listu.

Děkujeme za pochopení

S přáním hezkého dne

Andrea Weissová


operátor Klientského centra UPC


Produkt

TV a telefon od UPC


Požadované řešení

Uhradit poplatky UPC ke dni úmrtí babičky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:53, před 10 lety

Český telekomunikační úřad vyslovil závěr, že účastnický smluvní vztah mezi telefonním operátorem a účastníkem zaniká smrtí účastníka, bez ohledu na to, zda je to jakkoli upraveno v podmínkách smlouvy. Český telekomunikační úřad při tomto konstatování vychází z názoru, že práva a povinnosti účastníka vyplývající z takového smluvního vztahu jsou osobní povahy a vztahují se pouze k osobě účastníka. Dle názoru ČTÚ se uvedený závěr může vztáhnout i na smlouvu o poskytování internetového připojení, obzvlášť v případě, kdy je prokazatelné, že služby nebyly od data smrti dále využívány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 15:34, před 9 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.