Společnost


Cabroz Logistics Ltd.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61958Neuznané vrácení zpět zaslaného produktu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2022, před 2 lety

Jan Neugebauer

Znění stížnosti

Na základě inzertního oznámení bylo telefonicky (t.č. 519 799 021 ) objednáno sluchové naslouchátko, které se ale po doručení ukázalo jako nevhodné. Zásilka byla tedy v termínu do 14 dnů od doručení zaslána zpět na adresu odesilatele bez poškození a v původním balení. Zásilka byla poštou vrácena zpět s odůvodněním, že adresa je neznámá.
Další mailová korespondence (kterou přikládám nevede k ničemu.






---------- Původní e-mail ----------
Od: cz@24customercare.com
Komu: **
Datum: 24. 10. 2022 9:07:29
Předmět: Re: [Ticket#**] ] dotaz

Vážený kliente,
správná adresa pro vrácení je uvedena níže, ale bohužel Vaše reklamace nebude uznána.

Pokud chcete odstoupit od smlouvy, je potřeba produkt vrátit do 14 dnů od doručení balíčku. Prosíme o zaslání NEOTEVŘENÝCH balení a také informací jako jsou:
• Jméno a příjmení
• Telefonní číslo
• Číslo objednávky
• Číslo účtu ve formátu IBAN a SWIFT
Produkt je potřeba odeslat na adresu:

CABROZ
Urząd Pocztowy Nr 1
Skrytka Pocztowa 97
ul. Ogrodowa 3,
05-200 Wołomin, Polsko

Důležité:
• Balíček musí být odeslán doporučeně prostřednictvím pošty, ne kurýrem (pokud balíček bude zaslán jiným způsobem, nebude k nám doručen a bude vrácený zpět odesílateli)
• Balíček musí být uhrazen odesílatelem
• Prosíme o zachování potvrzení o odeslání zásilky
Obchodní podmínky naleznete na webové stránce: https://cz.fordeals24.com/terms/site-rules

S pozdravem,
Vaše klientská péče

***Prosime abyste zachovali postupnost pisemne konverzace***

Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Náš zákaznický servis je tu od pondělí do pátku od 8:00 do 15:00.
Můžete se s námi kontaktovat na čísle: +420 483 570 196.

2022-10-14 10:40 - ** napisał(a):
Dobrý den,
stále očekávám Vaší odpověď na můj mail ze dne 9.10.22. Volala jsem na Vámi doporučené telef. číslo - 483 570 196. Na uvedeném čísle stále hraje hudba, která po dlouhé době zmlkne a číslo je hluché, tedy nedostupné.
Neugebauerová Božena



---------- Původní e-mail ----------
Od: Ing. Jan Neugebauer
Komu: cz@24customercare.com
Kopie: **
Datum: 9. 10. 2022 12:03:54
Předmět: Ticket#** dotaz
Vážení,
vzhledem k tomu, že na zásilce nebyla uvedena žádná jiná adresa, než adresa vašeho výdejního skladu, zaslala jsem zásilku (v původním balení) zpět na tuto adresu v termínu 14 dní od její převzetí. Splnila jsem tedy podmínky možného vrácení a proto nesouhlasím s vaším rozhodnutím.
Z vaší strany nebyly tedy splněny podmínky na možné vrácení. Sdělte mi proto, prosím, správnou adresu, na kterou je možnost výrobek vrátit.
Děkuji a jsem s pozdravem

Neugebauerová Božena


---------- Původní e-mail ----------
Od: cz@24customercare.com
Komu: **
Datum: 30. 9. 2022 14:58:46
Předmět: Re: [Ticket#**] dotaz
Vážený kliente,
děkujeme, že jste si vybrali naše produkty, a litujeme, že nesplnili vaše očekávání. Odstoupení od smlouvy, je možné pouze do 14 dnů od převzetí zásilky s původně zabaleným a nepoužitým produktem. Tato doba byla překročena. To, že jste odeslali yásilku do Brna se nepočítá, jelikož tam je pouze sklad ze kterého odcházejí klientům.


S pozdravem,
Vaše klientská péče


Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Náš zákaznický servis je tu od pondělí do pátku od 8:00 do 15:00.
Můžete se s námi kontaktovat na čísle: +420 483 570 196.

2022-09-30 11:20 - ** napisał(a):
Dobrý den,
na základě obdrženého letáku " rozdáváme zdarma 100 kusů miniaturních audio - posilovačů" jsem si tyto objednala na telef. č. 519 799 021.
Dne 12.9.22 jsem od kurýra PPL zásilku převzala a uhradila částku 1500,- Kč.
Dne 20.9. jsem zásilku poslala zpět z těchto důvodů:
- po 4. minutách (tak jak uvádíte) vložení posilovačů do uší mám stále problémy s rozlišováním hlasů
- nedošlo prakticky k žádnému zlepšení sluchu i když jsem využila celý rozsah nastavení zesilování.
- vzhledem k tomu, že mám artrózu prstů rukou, je pro mne ovládání miniaturních audio posilovačů složité.
Zásilku jsem zaslala zpět na adresu odesilatele (uvedenou na balíčku), tj. Cabroz FHB Group, Drčkova 3. 62800 Brno. Zásilka mi byla vrácena poštou zpět jako nedoručitelná. Při reklamaci na poště v Příbrami mi bylo sděleno, že tamní poštou nebyla výše uvedená adresa nalezena a nebylo možno zásilku doručit. Prosím o laskavé sdělení kam mám zásilku vrátit.
Děkuji
Neugebauerová Božena


Produkt

Miniaturní audio-posilovač pro sluchově postižené. Reklama na tento výrobek byla uveřejněna v deníku METRO v pondělí 5. září 2022


Požadované řešení

Přijmout vracený výrobek a vrátit uhrazenou částku 1500 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 15:14, před 2 lety

Obecně platí, že při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Tento nárok však není absolutní.

Ustanovení § 1837 občanského zákoníku upravují situace, kdy není možné od smlouvy bez zákonného důvodu odstoupit. Dle § 1837 písm. g) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit bez udání důvodu od smlouvy o koupi zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit zpátky. Dle České obchodní inspekce platí, že: "se musí však jednat o hygienický, utěsněný obal, který zboží chrání" (viz blíže na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/). Odborná literatura dokonce uvádí, že s ohledem na euro konformní výklad by mělo jít o obal zapečetěný.

Odstoupit nemůže spotřebitel od smlouvy, pokud se jedná o hygienické potřeby prodávané v zataveném obalu, který byl rozbalen. V daném případě je nutné dobře posoudit, zda obal výrobku plní určitou hygienickou funkci a zda je možné zboží uvést do prodeje schopného stavu. Pokud by bylo možné vyměnit část zboží, která byla vložena do zvukovodu, bylo by možné od smlouvy odstoupit, spotřebitel by pak pouze odpovídal za snížení hodnoty zboží.

Výjimky z obecných pravidel je třeba vždy vykládat úžeji. Spotřebitelovi je obecně dána zákonná možnost si u dodaného zboží ověřit jeho vlastnosti a funkčnost. Znamená to, že si nejen může zboží vybalit, ale i vyzkoušet a to obdobným způsobem, jako by mu to bylo umožněno v kamenné prodejně.

V případě že by v tomto případě bylo možné odstoupit od smlouvy, platilo by následující:
V návaznosti na odstoupení od smlovuy má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 14:00, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.