Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Rychlík odjíždějící z Kralup nad Vltavou do stanice Praha hl. n. v 7:40 neustále jezdí se zpožděním. Jedná se o opakující se trend, který se opakuje dlouhou dobu. V poslední době jsem tento trend sledoval a průměrné zpoždění tohoto vlaku do Kralup nad Vltavou je 10 minut a zpoždění ve stanici Praha hl. n.. 13 minut v rámci sledovaného období říjen 2022. Extrémní zpoždění se ale mohou dostat i na hodnotu 30 minut. Zpoždění byla sledována v rámci aplikace Idos a aplikace Můj Vlak od Českých drah.
linka R20
1) Úprava jízdního řádu, přičemž především pro starší občany je čekání na vlak velmi nepříjemné ve chladném počasí, když není přesné informace o přesném dojezdu vlaku a vlak by jim mohl ujet.
2) Náprava, aby rychlík, který zastavuje na minimu zastávek, dokáže nabrat až 30 minutové zpoždění na cestě, která začíná v 6:25 v Děčíne a končí v 8:12 v Praze. Tedy trasa trvá celkově 1 h 47 minut.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.