Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#61972VitaminD

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 hodin 18 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2022, před 2 lety

Božena Skřipská

Znění stížnosti

Před časem jsem si objednala balení vitaminu D3 zdarma na celý rok s platbou poštovného. Dneska mě přišel dopis se šekem 49 kč poštovné. Zboží mě však nebylo doručeno. Je doufám jasné, že platit poštovné za nedodané zboží nebudu. Je to pro mě velké zklamání. Již Vám nevěřím a nepřeji si, aby jste mě více kontaktovali.
Přeji hezký den
Skřipská Božena


Požadované řešení

Nechci nic řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2022 13:06, před 2 lety

Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenu za zboží, které si spotřebitel prokazatelně objednal a které mu také bylo dodáno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2022 13:28, před 2 lety

Vážená paní Skřipská,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris jsme obdrželi dne 24.9.2022 a následně jsme produkt odeslali na Vaši adresu. Vzhledem k Vašemu vyjádření, že jste produkt neobdržela byla související pohledávka ve výši 49,- Kč strnována. Zaslané vyjádření může být použito ve věci reklamace u přepravce. Závěrem mi dovolte Vás informovat, že zákaznický účet byl k dnešnímu dni zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.11.2022 15:15, před 2 lety


Božena Skřipská

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vyřízení, více nechci být kontaktována. Skřipská

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
9.11.2022 11:28, před 2 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.