Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Před časem jsem si objednala balení vitaminu D3 zdarma na celý rok s platbou poštovného. Dneska mě přišel dopis se šekem 49 kč poštovné. Zboží mě však nebylo doručeno. Je doufám jasné, že platit poštovné za nedodané zboží nebudu. Je to pro mě velké zklamání. Již Vám nevěřím a nepřeji si, aby jste mě více kontaktovali.
Přeji hezký den
Skřipská Božena
Nechci nic řešit.
|
Tweet |
Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenu za zboží, které si spotřebitel prokazatelně objednal a které mu také bylo dodáno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Skřipská,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris jsme obdrželi dne 24.9.2022 a následně jsme produkt odeslali na Vaši adresu. Vzhledem k Vašemu vyjádření, že jste produkt neobdržela byla související pohledávka ve výši 49,- Kč strnována. Zaslané vyjádření může být použito ve věci reklamace u přepravce. Závěrem mi dovolte Vás informovat, že zákaznický účet byl k dnešnímu dni zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za vyřízení, více nechci být kontaktována. Skřipská
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.