Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěla bych podat stížnost za nelidskost revizorů.
Dne 6.11. Jsem obdržela pokutu ve výši 600Kč za to, že jsem neměla jízdenku. Jízdenku jsem si však před nástupem do trolejbusu přes SMS objednala (18:54), v momentě, kdy jsem nastoupila do autobusu, byla už SMS odeslána, ale ještě jsem v té době potvrzovací SMS neobdržela. SMS jsem ukázala jednomu revizorovi, který mě poslal za druhým. Během chvíle mi mezi tím přišla potvrzovací SMS(18:55). Revizor ji však nechtěl uznat, jelikož prý ještě 30 vteřin není platná. Doklad o pokutě byl vystaven v 18:56. Toto chování ni přijde naprosto nelidské a bezohledné. Pokuta ve výši 600 Kč mi přijde naprosto nepřiměřená, jelikož ten který jízdenku vůbec neměl platí stejnou částku jaké ten, který ji měl.
I když jsem měla jízdenku koupenou, revizor mi ji nechtěl uznat, jelikož prý ještě 30 vteřin neplatí.
Přijde mi nepřiměřené dávat stejnou pokutu těm, co jízdenku opravdu nemají a těm, kteří ji mají.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.