Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#61981Odcudzenie financií cez O2 aplikáciu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2022, před 2 lety

Filip Mikula

Znění stížnosti

Z dôvodu odsťahovania z ČR bolo moje číslo u firmy O2 zrušené. Posledná platba bola mi bola cez aplikáciu O2 stiahnutá 2x. Môj problém som som sa pokúsil vyriešiť telefonicky, kedy boli dodané všetky potrebné údaje z mojej strany a preplatok z vašej strany mi bol vašim operátorom potvrdený. Podľa uvedených informácií mali byť financie do mesiaca vrátené na uvedený účet.

Momentálne sú to 2 mesiace a odcudzené financie mi doteraz neboli vrátené. Kontaktoval som vás niekoľkokrát telefonicky aj emailom. Zo strany O2 som obdržal len výhovorky a presmerovania na jednotlivé oddelenia. Z finančného oddelenia, kam viedlo posledné presmerovanie (Z.V.) som ani nedostal odpoveď. Poslednou verziu z vašej strany, prečo nebola vratka uskutočnená bolo "nesprávne uvedené bankové údaje". Po preverení si dovoľujem tvrdiť že z mojej strany boli tieto údaje poskytnuté správne už niekoľkokrát. Ak by aj bolo toto tvrdenie pravdivé, O2 sa ma v priebehu 2 mesiacov ani neobťažovalo informovať o chýbajúcich alebo nesprávne zadaných údajoch a neschopnosti vrátenia peňazí! V tomto momente firma O2 okradla svojho zákazníka o financie na ktoré nemá nárok prostredníctvom svojej aplikácie a z môjho pohľadu nerobí nič pre to, aby vrátenie peňazí nebolo uskutočnené. Už 2 mesiace sa bez výsledku domáham riešenia.


Požadované řešení

Žiadam okamžité vrátenie odcudzených financií.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2022 09:15, před 2 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2022 09:50, před 2 lety

Dobrý den,
je mi líto, že máte negativní zkušenost s navrácením přeplatku.
Rádi bychom to podrobně prověřili a našli společné řešení. Poprosím vás o zaslání čísla posledního vyúčtování a data narození pro ověření totožnosti na e-mail info@o2guru.cz.
S pozdravem Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.11.2022 22:07, před 2 lety


Filip Mikula

Dobrý deň,

Na vašu žiadosť som vám práve poslal (už piaty krát) všetky dostupné údaje (osobné informácie, dáta bankového účtu, čísla 3 posledných vyúčtovaní, referencie platieb, screenshot evidencie vyúčtovania z vašej strany) na vyššie uvedenú adresu "info@o2guru.cz". V tomto momente už nemám viac informácií, ktoré vám môžem z mojej strany poskytnúť. Prosím vás o urýchlené a hlavne definitívne riešenie môjho problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2022 13:33, před 2 lety

Dobrý den,
děkujeme za reakci. Jak již psal kolega Tomáš v odpovědi na e-mail, přeplatek jsme zaslali složenkou. Pokud jste si tuto složenku nevyzvedl a vrátí se nám nazpět, zašleme Vám tento přeplatek na Vámi požadovaný účet. Pro případné další dotazy stačí reagovat na e-mail.
S pozdravem
Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 11:04, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.