Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Z dôvodu odsťahovania z ČR bolo moje číslo u firmy O2 zrušené. Posledná platba bola mi bola cez aplikáciu O2 stiahnutá 2x. Môj problém som som sa pokúsil vyriešiť telefonicky, kedy boli dodané všetky potrebné údaje z mojej strany a preplatok z vašej strany mi bol vašim operátorom potvrdený. Podľa uvedených informácií mali byť financie do mesiaca vrátené na uvedený účet.
Momentálne sú to 2 mesiace a odcudzené financie mi doteraz neboli vrátené. Kontaktoval som vás niekoľkokrát telefonicky aj emailom. Zo strany O2 som obdržal len výhovorky a presmerovania na jednotlivé oddelenia. Z finančného oddelenia, kam viedlo posledné presmerovanie (Z.V.) som ani nedostal odpoveď. Poslednou verziu z vašej strany, prečo nebola vratka uskutočnená bolo "nesprávne uvedené bankové údaje". Po preverení si dovoľujem tvrdiť že z mojej strany boli tieto údaje poskytnuté správne už niekoľkokrát. Ak by aj bolo toto tvrdenie pravdivé, O2 sa ma v priebehu 2 mesiacov ani neobťažovalo informovať o chýbajúcich alebo nesprávne zadaných údajoch a neschopnosti vrátenia peňazí! V tomto momente firma O2 okradla svojho zákazníka o financie na ktoré nemá nárok prostredníctvom svojej aplikácie a z môjho pohľadu nerobí nič pre to, aby vrátenie peňazí nebolo uskutočnené. Už 2 mesiace sa bez výsledku domáham riešenia.
Žiadam okamžité vrátenie odcudzených financií.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
je mi líto, že máte negativní zkušenost s navrácením přeplatku.
Rádi bychom to podrobně prověřili a našli společné řešení. Poprosím vás o zaslání čísla posledního vyúčtování a data narození pro ověření totožnosti na e-mail info@o2guru.cz.
S pozdravem Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Dobrý deň,
Na vašu žiadosť som vám práve poslal (už piaty krát) všetky dostupné údaje (osobné informácie, dáta bankového účtu, čísla 3 posledných vyúčtovaní, referencie platieb, screenshot evidencie vyúčtovania z vašej strany) na vyššie uvedenú adresu "info@o2guru.cz". V tomto momente už nemám viac informácií, ktoré vám môžem z mojej strany poskytnúť. Prosím vás o urýchlené a hlavne definitívne riešenie môjho problému.
Dobrý den,
děkujeme za reakci. Jak již psal kolega Tomáš v odpovědi na e-mail, přeplatek jsme zaslali složenkou. Pokud jste si tuto složenku nevyzvedl a vrátí se nám nazpět, zašleme Vám tento přeplatek na Vámi požadovaný účet. Pro případné další dotazy stačí reagovat na e-mail.
S pozdravem
Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.