Společnost


Mao Direkt Import Kft.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#61988Nebezpecne kreslo. Spolecnost prestala komunikovat.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2022, před 2 lety

Pavel Mazal

Znění stížnosti

Dobry den. Poridil jsem si kreslo od teto spolecnosti. Po slozeni kdy jsem postupoval dle navodu se kreslo prevraci samo dozadu a to i s naprimenym operadlem. Po porovnani s obrazky z vebove stranky jsem zjistil ze dodany vyrobek ma jinou konstrukci noh. Kontaktoval jsem spolecnost na emailu a dozadoval jsem se vraceni tohoto velmi nebezpecneho vyrobku. Bylo mi receno ze mam odstoupit od smlouvy coz jsem udelal a vratit vyrobek do Madarska na me vlastni naklady. Toto jsem odmitl jelikoz vyrobek neodpovida produktu ktery jsem objednal a zaplatil. Po te mi spolecnost prestala odpovidat. Vyrobek ani nemohu vratit jelikoz spolecnost neuvadi telefonni cislo ktere kuryr potrebuje na doruceni. Cislo objednavky MCZ-2022-005940. Podal jsem podnet a oznamil nebezpecny vyrobek na COI. Zadam o okamzite vyzvednuti vyrobku a plne vraceni placene castky.

Dekuji


Produkt

Masazni kreslo PRO-00180 holm 1013 BIG


Požadované řešení

Vyzvednuti zasilky nebo poskytnuti telefonniho cisla na firmu v Madarsku kam se ma vratit produkt. Vraceni plne castky vcetne postovneho ktere musim zaplatit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2022 11:40, před 2 lety

Dozorovým orgánem, který má kontrolovat, zda nejsou na trh uváděny nebezpečné výrobky je v České republice Česká obchodní inspekce (ČOI). Ta provádí šetření jak z vlastní iniciativy, tak na základě podnětů osob. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Pokud je zboží vadné, je vhodné uplatnit reklamaci. Spotřebitel má dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.

Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Maďarsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 13:59, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.