Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den. Poridil jsem si kreslo od teto spolecnosti. Po slozeni kdy jsem postupoval dle navodu se kreslo prevraci samo dozadu a to i s naprimenym operadlem. Po porovnani s obrazky z vebove stranky jsem zjistil ze dodany vyrobek ma jinou konstrukci noh. Kontaktoval jsem spolecnost na emailu a dozadoval jsem se vraceni tohoto velmi nebezpecneho vyrobku. Bylo mi receno ze mam odstoupit od smlouvy coz jsem udelal a vratit vyrobek do Madarska na me vlastni naklady. Toto jsem odmitl jelikoz vyrobek neodpovida produktu ktery jsem objednal a zaplatil. Po te mi spolecnost prestala odpovidat. Vyrobek ani nemohu vratit jelikoz spolecnost neuvadi telefonni cislo ktere kuryr potrebuje na doruceni. Cislo objednavky MCZ-2022-005940. Podal jsem podnet a oznamil nebezpecny vyrobek na COI. Zadam o okamzite vyzvednuti vyrobku a plne vraceni placene castky.
Dekuji
Masazni kreslo PRO-00180 holm 1013 BIG
Vyzvednuti zasilky nebo poskytnuti telefonniho cisla na firmu v Madarsku kam se ma vratit produkt. Vraceni plne castky vcetne postovneho ktere musim zaplatit.
|
Tweet |
Dozorovým orgánem, který má kontrolovat, zda nejsou na trh uváděny nebezpečné výrobky je v České republice Česká obchodní inspekce (ČOI). Ta provádí šetření jak z vlastní iniciativy, tak na základě podnětů osob. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Pokud je zboží vadné, je vhodné uplatnit reklamaci. Spotřebitel má dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.
Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Maďarsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.