Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Se společností Imperial Brands ČR jsem ze strany produktů Pulze a ID velmi spokojený, ovšem jejich podpora a péče o zákazníky je tristní. Aktuálně jsem žádal o zrušení objednávky, u které nebylo možné použít kupon chybou stránek prodejce. Ovšem prodejce zruši objednávku u které jsem zrušení nepožadoval a dodal tu u které jsem storno požadoval. Nyní to řeší, ale nejčastější odpovědí je, je nám to líto, ale už to nejde. Nyní se bavíme o rozdílu v ceně o 750 Kč. Mohu se dožadovat zrušené objednávky, kterou jsem nezrušil? Děkuji za pomoc.
Nápně do Pulze ID
Zaslání správného zboží za správnou cenu.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách podnikatele je uvedeno, že prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
Domníváme se, že v tomto případě tedy záleží, zda byla dostatečně specifikována objednávka, kterou chtěl spotřebitel zrušit. Pokud ano a podnikatel neodstoupil od kupní smlouvy z některého z výše uvedených důvodů, měl by podle našeho názoru spotřebitel právo na dodání zboží podle objednávky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost nám zaslala následující vyjádření:
"Velmi nás mrzí situace, která v tomto případě nastala a která byla řešená naším call centrem velmi nestandardně. Naše společnost přijala taková opatření, která by měla do budoucna zamezit tomu, aby se opakovala."
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby na vyjádření společnosti mohl reagovat a případně stížnost uzavřít.
Mrzí mě, že místo obnovení objednávky viz výše jmenované mám stále na ni právo, přišel kupon na 250 Kč, kupon byl předán ve smyslu "ber nebo nic". Očekával bych omluvu a buď obnovení objednávky nebo slevu v takové výši, abych při aktuálních cenách zaplatil shodně jako za objednávku minulou, tedy nesprávně stornovanou.
Děkujeme za odpověď.
Společnost na naše informování o reakci spotřebitele dosud nereagovala, přeřazujeme však stížnost na ni, aby se případně mohla vyjádřit.
Společnost nám zaslala následující reakci:
"Při prostudování celého průběhu storna objednávky a po kontrole historie všech objednávek se provozovatel e-shopu domnívá, že nepochybil. Nicméně, pokud má spotřebitel i přesto dojem, že byl krácen na svých právech a že mu byla neprávem stornována objednávka, kterou si přál ponechat, nechť se obrátí přímo na společnost Imperial Brands CR, s.r.o., která je připravena s ním historii objednávek a storna krok po kroku projít a celou záležitost dořešit."
S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme, neboť společnost požaduje případnou další komunikaci směřovat přímo na ni. V případě potřeby může spotřebitel využít naší spotřebitelské právní poradny na čísle 299 149 009.