Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#62006Přidání zboží do nákupu!!!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2022, před 2 lety

Eva Ulmannová

Znění stížnosti

Hezký večer,

Dnes jsem opět v podvečer nakupovala ve Vašem obchodě Lidl!!!!/Litvínov u Bílého sloupu/.
Chodila jsem ráda, již nebudu, paní mi připsala 1kg boskvý 49,90,-Jsem alergik na broskve!!
Mám účtenkou, foto nákupu/slovo proti slovu, vím/.
Ale, neznamená,pokud hovořím s někým, že mne okradou!!!!
Učím děti ve škole nepodvádět.
Recenze na tuto prodejnu předám dál, není to poprvé.!!!

Eva Ulmannová


Požadované řešení

Nepřidávat zboží,které nekupuji do vyúčtování a nevyužívat nepozornosti nakupujícího!!!!! Ceny ,nejsou v dnešní době nejnižší.
Za mne, vyhodila bych okamžitě prodavačku/nezmění se/.
EU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 11:35, před 2 lety

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Jestliže zboží na účtence neodpovídá zakoupenému zboží, je možné službu reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat ihned. Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2022 12:43, před 2 lety

Dobrý den, paní Ulmannová. Mrzí nás, pokud Vám bylo namarkováno zboží, které jste nezakoupila. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit spolu s pokladním dokladem a situaci dořešit s vedoucím, situaci s Vámi vyřeší. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 14:52, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.