Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#6201Neuznaná reklamace tabletu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2015, před 10 lety

Monika Vráblíková

Znění stížnosti

Vážení obchodní přátelé,

je mi líto, že se na Vás musím obracet touto cestou, ale snad mi to pomůže.

Tablet jsem dostala jako dar k Vánocům. V užívání jsem jej měla méně než 14 dnů a došlo k poruše nabíjení.

Hned jak to bylo možné, jela jsem k prodejci a ten mi sdělil, že pokud bych se na ně obrátila do konce roku, tablet by mi rovnou vyměnili. Bohužel, tak se nestalo a tak tablet putoval na reklamaci. Zde technik vyhodnotil vadu jako mechanické poškození základní desky a USB kabelu. Společnost mi nabídla opravu placenou, ale její cena by se vyšplhala až na pořizovací cenu přístroje.

Navíc, jak už jsem zmínila, tablet jsem používala méně jak 14 dnů. Zacházela jsem s ním jako s každým jiným přístrojem co mám doma, a ty mi vydržely více jak čtyři roky a to mají stejnou koncovku. Nijak jsem s ním nelomcovala, ani se nesnažila koncovku násilně zapojit. Tím bych chtěla poukázat na velmi slabou životnost tabletu v rámci toho, že jsem pouze několikrát zapojila a vytáhla USB kabel. Domnívám se tedy, že chyba musela být v konstrukci už při prodeji a projevila se později při používání.

Jelikož jsem tedy s neuznanou reklamací nesouhlasila, požádala jsem o bezplatnou opravu. Bohužel ani podruhé mi nebyla reklamace uznána.

Předem děkuji za případnou odpověď a pomoc, a doufám, že mé dobré vztahy jak s výrobky Prestigio, tak s prodejcem Electro World s.r.o. nebudou narušeny.

S pozdravem

Monika Vráblíková


Produkt

Prestigio PMT3377_WI C, S/N: PMP100442720523


Požadované řešení

Žádám o navrácení peněz, nebo výměnu výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2015 11:22, před 10 lety

Prodávající odpovídá v souladu s § 2161 odst. 1 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitelka by tedy měla argumentovat tím, že se vada vyskytla v krátkém časovém intervalu od koupě (předpokládáme z obsahu stížnosti) a je tedy skutečně možné, že na zboží byla reklamovaná vada již převzetí, pouze se s počátkem užívání tabletu projevila. Je tedy nutné posoudit, zda se prodejce vypořádal se výše uvedenou zákonnou domněnkou. Pokud reklamaci zamítá, měl by prokázat, že zboží bylo při převzetí bezvadné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2015 10:49, před 10 lety

Vážená paní Vráblíková,

velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost s vyřízením reklamace. Autorizovaný servis Vaši reklamaci neuznal jako záruční z důvodu mechanického poškození. Vyjádření autorizovaného servisu je pro nás jako prodejce směrodatné.

S ohledem na Vámi popsané skutečnosti se naše společnost rozhodla vyjít vstříc Vašemu požadavku na výměnu výrobku. Vzhledem k tomu, že jste uplatnila reklamaci na naší prodejně ve Zlíně, předpokládám, že bude pro Vás tato prodejna nejbližší pro vyřízení výměny výrobku, který bude pro Vás připraven.

Proto Vás poprosím vezměte s sebou původní vadný výrobek a originál účtenku a dostavte se na prodejnu ve Zlíně, kde s Vámi naši pracovníci vše vyřídí k Vaší spokojenosti.

Pevně věřím, že budete s našim návrhem na dořešení této situace spokojena.

Přeji příjemný den

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2015 14:16, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.7.2015 20:59, před 9 lety


Monika Vráblíková

Hodnocení: