Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, již mě unavuje, že téměř kdykoliv chci zpětně přehrát nějaký pořad, setkám se s neúspěchem. Buď se pořad vůbec nespusti, nebo jde spustit jen od určité části. Nemluvě o neustálých vypadcích internetu. Kdybych si neplatila data, tak nevím, co bych dělala. Jsem studentka a zároveň pracuji z domova. Internet je pro mě hodně důležitý kdykoliv si vzpomenu ja, ne když zrovna nebude výpadek. Je to opravdu limitující. Nejvíce asi nechapu, proč se v létě v Kralupech nad Vltavou dělala rozsáhlá rekonstrukce site, která měla vést ke zlepšení. Je to snad ještě horší. Pokud se toto během následujících měsíců nezlepší, budu nucena odejít k jinému dodavateli.
Méně časté výpadky internetu i zpětného přehrávání.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním nebo není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu
Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Zitová, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni a zcela rozumím skutečnosti, že přerušením internetového připojení může vzniknout mimo jiné i finanční újma. Protože jsme si však vědomi skutečnosti, že k výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení k internetu nedokáže garantovat žádná společnost, je případná odpovědnost za vzniklou škodu zakotvena i ve Všeobecných podmínkách, které definují práva a povinnosti účastníka i poskytovatele.
Lituji, ale není v našich silách detekovat všechny závady, a proto je nutná i spolupráce z Vaší strany, kdy nám nahlásíte každé přerušení nebo omezení dodávky služeb neprodleně po zjištění závady.
Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.