Společnost


REDOGAN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62012Pohledavky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2022, před 2 lety

Alex Da Ros

Znění stížnosti

Dobry den,
spolecnost Redogan po me chce uhradu 1560,-kč za narok na naklady rizeni pohledavky. Dluh v vysi 1594,-Kč byl u spolecnosti Telly, ktere sem uhradil. Na dale spolecnost Telly me radne neinformovala ze moje pohledavka byla predana spolecnost Redogan. O komunikaci s spolecnosti Redogan nebudu se radej vyhadrovat bylo toho napsano dost. Spolecnost Telly na dale neinformovala o zmenu obsah sportovneho balicku, totiz nedostala prava vysilat anglickou prestizny fotbalovou ligu - Premier League pro sezonu 2022/2023.


Produkt

uhrazenou pohledavku


Požadované řešení

Ma narok spolecnost Redogan na uhradu a jestli ano v takove vysi?
Muzu pozadat spolecnost Telly o uhradu za sportovni balicek o zacatek sezony anglicke ligy?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 13:11, před 2 lety

Ke společnosti REDOGAN s.r.o.:
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčený, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá.

Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Pokud by společnost spotřebitele bezdůvodně obtěžovala s požadavky na zaplacení částek, které však ve skutečnosti spotřebitel nedluží, mohlo by vyvstat podezření na spáchání trestného činu nebezpečného pronásledování ve smyslu § 354 odst. 1 písm. c) zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Ke společnosti Telly s.r.o.:
Jestliže zakoupená služba nemá očekávané vlastnosti (spotřebitel si službu zakoupil vyloženě ke sledování fotbalové ligy pro sezonu 2022/2023), je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl mít nárok na odstoupení od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 12:27, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.