Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, včera večer ve 22 hodin se nám zalomil v zámku klíč. V panice jsme jako většina, zavolali na první kontakt, který google nabídl. Přijel pán, během mžiku klíč vytáhl, promazal zámek a utáhl kliku. Řekl si o 6.292,- Kč. Větší hotovost u sebe nemáme, dali jsme mu 500,- Kč s tím, že ač je to vysoká částka, že tedy další peníze až poté, co pošle fakturu. Faktura přišla za chvíli, ale obsahovala pouze jméno partnera, naši adresu, částku, kterou jsme uhradili (500,-), částku která je potřeba uhradit, vypočítané DPH (chybně) a přejímací protokol: práce byla převzata bez závad, faktura je akceptována ohledně ceny a obsahu, položky byly srozumitelně vysvětleny, zaplatím okamžitě bez srážek a nemám žádné (co?), splatné okamžitě bez srážky, jsem oprávněn nechat vykonat non zadané práce, celková účtovaná částka je podle domluvy splatná v hotovosti nebo platební kartou okamžitě na místě bez srážek. Byl jsem informován o malém poškození a akceptuji, že v případě malé nedbalosti je ručené vyloučené (?)Provedené fakturované položky platí jako dohodmné (?). Tato ustanvení bylo přečteno a A dál už to nepokračuje. Dole pouze podpis partnera a datum. Protokol je plný chyb, překlepů a je nesrozumitelný. Nás to stálo jen 500 Kč, ale spíš jde o to, aby to po nás někdo nevymáhal, když jsem se dočetla o jejich nátlaku a agrese. Faktura neobsahuje razítko, jméno pracovníka, číslo účtu a další údaje o firmě. Děkuji
Osvěta a zastavení těchto nekalých praktik, obohacování se, zastavení klamavé reklamy, vymáhání daně z příjmu po těchto osobách.
|
Tweet |
Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.
Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.
V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Servis Direkt 24 s.r.o., Křižíkova 180/28, 186 00 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.