Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Předváděcí akce masážních polštářů v obchodním domě Prior České Budějovic dne 15.12.2014
Na této akci jsem uzavřela kupní smlouvu na koupi masážního polštáře stím že jsem získala bonus 5000,-Kč snad pod psychyckým tlakem prodejců.
Po návratu domů,přečtením návodu a poradou s ošetřujícím lékařem se zjistilo
že nemohu přístroj používat.Proto jsem ho okamžitě vrátila a prodejce mi vystavil potvrzení vrácení přístroje stím,že vrácení peněz mi bude poslano
na mou adresu.Toto se nestalo,proto jsem po poradě s pracovníkem dTestu,odeslala dne 23.2.2015 doporučeně Předžalobní výzvu k vrácení částky 4990,-Kč do 7dnů.Ani po tomto jsem nic neobdržela,můžete mi pomoci nebo poradit jak dále postupovat?Jsem 70ti letá seniorka a nevím si rady,právní služba by asi byla promě asi těžko dostupná.Děkuji
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud je smlouva uzavřena mimo obchodní prostory, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Za obchodní prostory se podle směrnice o právech spotřebitelů považují nemovité maloobchodní prostory, kde obchodník trvale provozuje svou činnost. Za obchodní prostory by neměla být považována veřejně přístupná místa, jako jsou např. nákupní střediska, které obchodník pro své podnikání používá pouze výjimečně.
Jestliže prodávající nereaguje na předžalobní výzvu, je třeba nárok uplatnit soudně podáním platebního rozkazu. Vhodné je zastoupení advokátem. V případě, že by spotřebitel měl ve věci úspěch, náležela by mu náhrada nutných nákladů. Seznam advokátů je na http://www.dtest.cz/advokati.
Dobrý den, vzhledem k tomu že nebyla uzavřena žádná smlouva tak Vám byl poslán poukaz na nákup jakéhokoliv zboží směle proto vybírejte z našeho sortimentu. PENÍZE NEVRACIME
Kupní smlouvu lze platně uzavřít i ústně, není nutná písemná forma. Pokud došlo k reálnému převzetí zboží a zaplacení kupní ceny, není možné rozporovat, že smlouva byla uzavřena.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.