Společnost


BEAUTY MARKET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62020Neustálé obtěžování s výherními dopisy - agresivní obchodní taktika přimět mě k nákupu jejich produktů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2022, před 2 lety

Martina Krátká

Znění stížnosti

Poštou mi přišlo asi již 8 dopisů od Beauty Market s.r.o. typu: Výherní poukázka, naléhavě očekáváme odpověď, 631.800 Kč čeká na vyplacení, výherní identifikační kolek vystřihněte, nalepte, odešlete CO NEJRYCHLEJI... a další...

Na email: beautymarketcz@gmail.com jsem odeslala žádost o zrušení:

Dobrý den,
žádám Vás, aby mě vaše firma nadále neobtěžovala s posíláním výherních dopisů a reklam na zakoupení výrobků.
Z mého pohledu už je to na hraně obtěžování, šikany. Zdůrazňuji, že o nic z toho nemám zájem.
Vymažte si z databáze moje údaje a už mi nic nezasílejte, nepřeji si to.

Pokud tak neučiníte okamžitě, obrátím se se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Vaše obchodní taktika je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5 b zákona o ochraně spotřebitele. Zároveň nejste oprávněni zpracovávat mé osobní údaje bez mého souhlasu. Znovu tedy zdůrazňuji, abyste si vymazali mé osobní údaje z Vaší databáze. Na mou žádost jste tak povinni učinit nejpozději do jednoho měsíce dle článku 12 odst. 3 GDPR.

S pozdravem,
Ing. Martina Krátká


Produkt

Nevyžádané dopisy - agresivní taktika přimět mě k nákupu


Požadované řešení

Okamžitě přestat zasílat ,,výherní,, dopisy a vymazat si moje osobní údaje z databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 13:06, před 2 lety

Nabídka výhry vázaná na nákup zboží je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5b zákona o ochraně spotřebitele, která může zásadním způsobem pozměnit chování spotřebitele tak, že se rozhodne k nákupu, který by za jiných okolností neudělal.

Spotřebitel se může obrátit se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud podnikatel nebude reagovat na e-mail s žádostí o výmaz osobních údajů, doporučujeme spotřebitelce podat písemnou žádost o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele a to doporučeně a s dodejkou na adresu sídla společnosti (Rybná 716/24, 11000 Praha), neboť díky tomu bude mít spotřebitelka pro případný další spor důkaz o zaslané žádosti.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozuměl, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 12:32, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.