Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Každodenní zpoždění linky S6 Praha - Nučice
Dnes je to jíž 20 min, tj stejnou dobu, co trvá cesta vlakem...a stále ještě stojíme ve stanici
výměna zodpovědných zaměstnanců
|
Tweet |
Na svých webových stránkách společnost uvádí, že v případě zpoždění vlaku 30 a více minut z nástupní stanice spotřebitele, se může spotřebitel rozhodnout nevyužít služeb společnosti a zrušit tak svou již zaplacenou jízdenku. Spotřebiteli následně bude navrácena celá částka zaplaceného jízdného. Stejně je tomu tak i v případě, kdy je zpoždění vlaku menší než 30 minut, ale je zřejmé, že do cílové stanice spotřebitel dorazí se zpožděním 60 a více minut (např. z důvodu ujetí přípoje v přestupní stanici nebo mimořádné události na trati).
Více informací ohledně vrácení a výměny jízdenky nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/info/aktuality/-28965/.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.