Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62024Zpoždění vlaku každý den

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2022, před 2 lety

Martin Sarnovský

Znění stížnosti

Každodenní zpoždění linky S6 Praha - Nučice

Dnes je to jíž 20 min, tj stejnou dobu, co trvá cesta vlakem...a stále ještě stojíme ve stanici


Požadované řešení

výměna zodpovědných zaměstnanců


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 13:39, před 2 lety

Na svých webových stránkách společnost uvádí, že v případě zpoždění vlaku 30 a více minut z nástupní stanice spotřebitele, se může spotřebitel rozhodnout nevyužít služeb společnosti a zrušit tak svou již zaplacenou jízdenku. Spotřebiteli následně bude navrácena celá částka zaplaceného jízdného. Stejně je tomu tak i v případě, kdy je zpoždění vlaku menší než 30 minut, ale je zřejmé, že do cílové stanice spotřebitel dorazí se zpožděním 60 a více minut (např. z důvodu ujetí přípoje v přestupní stanici nebo mimořádné události na trati).

Více informací ohledně vrácení a výměny jízdenky nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/info/aktuality/-28965/.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.