Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Osobně jsem navštívila prodejnu Ve Znojmě s žádostí o zrušení internetu (internet L) ve Veverské Bítýšce Na Bytovkach, z důvodu přestěhování,Pán to ochotně semnou vyřešil do měsíce jsem měla vrátit příslušenství to jsem udělala a při odevzdání mě pán oznámil že zrušili žádost a že mě měl údajně někdo kontaktovat nikdo mě nekontaktoval!!Takže kdybych nebyla vrátit příslušenství tak se to ne dozvím až při nějakém dalším vyúčtování!!Takže jsme to řešili opětovně příslušenství je mnou odevzdané a v aplikaci stále vidím že službu tam mám,a ve vyúčtování stále plná částka k zaplacení!! Jsem tedy zvědavá jak to bude ve vyúčtování co mě přijde teď každým dnem do aplikace!!Opravdu se mě nelíbí že platím za něco co už dávno nevyužívam a opětovně jsem to rušila!!Takže jestli bude služba teď ve vyúčtování odmítám to platit!! Když jsem tu službu zrušila protože ju nepoužívám!!Žádám buď o brzké vyřešení a zrušení nebo aspoň teď konečně o nějaké kontaktování!!Jestliže byla žádost i na druhý pokus zrušena opět mě nikdo nekontaktoval že to bylo zrušené!! Stížnost zde píši na základě hovoru dne 9.11.2022 16:56 (hovor je nahráván takže si můžete dohledat) s vaším operátorem který mě po vyslechnutí řekl ať si na vašich stránkách napíšu tuhle stížnost.
Palečková Nikola
Internet L
Zrušení služby a vrácení peněz co jsem zaplatila za službu když jsem zrušila a nepoužívala.
|
Tweet |
Dle § 166 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, tedy již první podaná žádost o ukončení služeb, měla být vyřešena dle popisu do jednoho měsíce, kdy mělo dojít k vrácení příslušenství.
Jelikož služba zrušena nebyla, nejspíše se promítne cena za tuto službu i v následujícím vyúčtování, které proto bude nutné reklamovat. Reklamaci je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování. Na vyřízení reklamace má společnost standardně 30 kalendářních dnů.
Reklamaci je možné podat:
- telefonicky na bezplatné lince 800 73 73 73,
- osobně v kterékoli prodejně T-Mobile,
- prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.