Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace Notebook MSI, nekolik zavad (vadny display, zadni cast sasi), hlavni problem ze system padal do modre obrazovky po kazdem startu, reklamace podana dne 29.12.2014, podle CZC.cz vyrizena dne 22.1., vraceno zakaznikovy jako opravene (udajna reinstalace systemu) 21.2. 2015.
Opetovna reklamace te same zavady ze dne 28.2.2015, NB pada do modre obrazovky po startu (po praci s NB vzdy) i po prechodu ze spanku (jen nekdy), kazdopadne se snim nedalo pracovat, pri reklamaci rozporovana puvodni oprava. Spolu s notebookem dodany i vypisy 'minidump', jak pri prvni tak druhe reklamaci, kde se vyskytuje stale ta sama chyba systemu.
Dosud spolecnost nereagovala na zadost o odstoupeni od smlouvy zasilanou emailem (9.3.2015). Reklamace nebyla dosud vyrizena, podle komunikace s pravnikem z casopisu dTest by musela byt reklamace (opetovna) vyrizena do 6.3. 2015 aby byla dodrzena lhuta 30 dni.
NB MSI GS60 2PE-048CZ Ghost Pro 15,6"/i7-4700HQ/8GB/128GBG SS6S0
odstoupeni od smlouvy
|
Tweet |
Jestliže prodávající vyřídil reklamaci s tím, že vada byla v reklamačním řízení odstraněna, ale ve skutečnosti k tomu nedošlo, může spotřebitel rozporovat reklamaci s tím, že nebyla vyřízena řádně, a žádat řádné vyřízení v původní zákonné 30denní lhůtě. V tomto případě, podle postupných informací, byla reklamace vyřízena prodávajícím 22. 1. 2015 (datum vyřízení podle reklamačního protokolu), vrácena byla spotřebiteli až po třech až čtyřech týdnech a následně reklamována 28. 2. 2015 s tím, že nebyla odstraněna původní chyba.
Pokud tedy při uplatnění reklamace dne 28. 2. byla výslovně uvedeno, že nebyla v minulém reklamačním řízení odstraněna původní chyba, plyne z toho, že se jedná o pokračování původní reklamace, a ne o uplatnění nové reklamace. Skutečnost, že se jedná o pokračování původní reklamace, nelze zamítnout s tím, že mezi vyřízením původní reklamace a rozporováním vyřízení uběhla delší doba, pokud nebylo možné nevyřízení rozporovat dříve z důvodu na straně prodávajícího - prodlení s vrácením věci z původní reklamace spotřebiteli. Je žádoucí, aby spotřebitel ověřil řádnost vyřízení bez zbytečného odkladu poté, co věc převzal a mohl ověřit, zda vada byla odstraněna.
Pokud není reklamace vyřízena v 30denní zákonné lhůtě, nedohodnou-li se strany jinak, má spotřebitel práva jako při podstatném porušení smlouvy, tedy může i odstoupit od smlouvy.
Spotřebitel nám sdělil, že mu po odstoupení od smlouvy byly peníze vráceny. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.