Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62030Obecně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2022, před 2 lety

Ales Bodis

Znění stížnosti

Dobry den, timto bych chtěl podat stížnost na maloobchod Hruška v Přiboře na ulici Mistecka 1124, jak je zvykem každý den od 17:30 maji u řezníka umyte stroje, zakryte salamy, syry, klobasy. Kdyz jim řekneme ze chceme cokoliv nakrajet, tak ten vyraz by jste meli videt. O zásobě peciva nemluvě, v 15 hod odpoledne, neni chleba.. Byva to casto, pry male objednavky, netusim, rohliky nic.. Dnes 9.11.2022 jsem prisel v 18 hod a reznik tam nebyl vubec, regaly prázdné, to uz je vrchol. Myslim ze toto by se melo delat az po směně ne pres, kdyz je obchod otevřený. Od 17:30 cca uz se chodi vyhulovat za obchod a my zakaznici tam cekame i 20 min nez se nekdo k reznikovy urači prijit a opět s kyselym oblicejem. Zkuste stim neco udelat dekuji, nespokojeni zakaznici.


Požadované řešení

Kontrola po 18 hodině at vite jak to tam funguje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 15:39, před 2 lety

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Společnost je možné kontaktovat zde:
Telefon: 585 119 138
e-mail: info@mohruska.cz

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 14:33, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.