Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobry den, timto bych chtěl podat stížnost na maloobchod Hruška v Přiboře na ulici Mistecka 1124, jak je zvykem každý den od 17:30 maji u řezníka umyte stroje, zakryte salamy, syry, klobasy. Kdyz jim řekneme ze chceme cokoliv nakrajet, tak ten vyraz by jste meli videt. O zásobě peciva nemluvě, v 15 hod odpoledne, neni chleba.. Byva to casto, pry male objednavky, netusim, rohliky nic.. Dnes 9.11.2022 jsem prisel v 18 hod a reznik tam nebyl vubec, regaly prázdné, to uz je vrchol. Myslim ze toto by se melo delat az po směně ne pres, kdyz je obchod otevřený. Od 17:30 cca uz se chodi vyhulovat za obchod a my zakaznici tam cekame i 20 min nez se nekdo k reznikovy urači prijit a opět s kyselym oblicejem. Zkuste stim neco udelat dekuji, nespokojeni zakaznici.
Kontrola po 18 hodině at vite jak to tam funguje
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Společnost je možné kontaktovat zde:
Telefon: 585 119 138
e-mail: info@mohruska.cz
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.