Společnost


Pju d.o.o.

Počet nahlášených stížností:183
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#62036Dodané zboží není funkční

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2022, před 2 lety

Ludmila Kašíková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem létají UFO vnoučatům k vánocům ani jeden nefunguje jak má, možnost vrácení peněz neuvádějí, pouze výměnu za jiný výrobek, další objednané a zaslané zboží neodpovídá velikosti.


Produkt

1 8082 - 0481-RED UFO-Ball magický létající míč Červená 2 ks 259,00 21 518,00 2 8083 - 0481-BLU UFO-Ball magický létající míč Modrá 1 ks 259,00 21 259,00 3 111 - 0032-Black Módní legíny COMFY pro každý styl a každou postavu 1 ks 299,00 21 299,00 4 8127 - 0497-BLA Podložené nylonky Warm Tights Černá 1 ks 299,00 21 299,00 5 523 - N1 Náklady na platbu při dodání 1 ks 29,00 21 29,0


Požadované řešení

1 8082 - 0481-RED UFO-Ball magický létající míč Červená 2 ks 259,00 21 518,00
2 8083 - 0481-BLU UFO-Ball magický létající míč Modrá 1 ks 259,00 21 259,00
3 111 - 0032-Black Módní legíny COMFY pro každý styl a
každou postavu
1 ks 299,00 21 299,00
4 8127 - 0497-BLA Podložené nylonky Warm Tights Černá 1 ks 299,00 21 299,00

Vzhledem na přístup řešení chci vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 08:47, před 2 lety

V daném případě se může spotřebitel rozhodnout vadné zboží buď reklamovat nebo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí, rozhodnutí pro jednu z variant ovlivní posouzení práva na úhradu nákladů na přepravu zboží zpět k prodejci.

Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Účelně vynaložené náklady spojené s přepravou zboží hradí v případě oprávněné reklamace prodávající (§ 1924 občanského zákoníku).

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení. Náklady na přepravu zboží zpět k prodejci hradí spotřebitel.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 13:06, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.