Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den,
Touto cestou chtěla by Vás požádat o pomoc dotažení reklamace.
Přeposílám kopii emailu s výzvou na spol. Alza.
Pro rekapitulaci mnou objednaného zboží, chtěla by shrnout:
Zboží bylo objednáno – 19.10.2022, požadavek byl parametry televizi, držák na zeď vč. dopravy a odborné montáže, cena 13980,00 Kč následně sleva -1 000,00Kč v programu viz. Podrobná pravidla kampaně „JVC cashback“.
21.10.2022 telefonicky byla domluvena doprava a montáž na 24.10.2022 v odpoledních hodinách po 14:00. Termín dodání totálně nebyl dodržen, info dle emailu v 9:13 připravujete objednávku, ale následně mně volali dopravce, že jsou pod domem, musila jsem odjet z práce a zrušit pracovní sjednanou schůzku. Dopravce/montážníky vyvrtali ve zdi otvory na kotvy pro držák na zeď a při montáže držáku zjistili, že praskly šroub na pohybu aretaci, na žádost zapojeni televizi alespoň do zásuvky a postavit na komodu, bylo zjištěno, že nejde euro kabel kam dat, byl tam kabel napevno pro anglicky zásuvky, ne pro ČR. Následně po dvou telefonátu, jsme to vyreklamovali, s tím že mají všechno odvést a další den mně dovezou komplet nove a funkční zboží, opět na žádost v odpol. hodinách, nic nedovezli. 26.10.2022 ozvali se, že zboží bude dodáno. Dovezli stejné nepoužitelné původní zboží, které jsem vrátila v pondělí. Opět jsme to reklamovali s dopravci, žádala jsem dodat funkční zboží, druhy den mně oznámili bez vysvětlení vraceni peněz, které jsem dostala na učet 31.10.2022. Po dlouhé době měla jsem den volno, a byla mimo ČR, opět mně to vše komplikovalo a znovu jsem volala na operátora.
Momentálně po kompletní rekonstrukci bytu mam díry ve zdi, týden přizpůsobeni dodávky zboží, chtěla by dotáhnout objednávku. Pořad trvám na dodání zboží, kompenzaci za způsobené komplikace a nebo opravu zdi do původního stavu, případně finance za které budu opravovat poškozenou zeď a znovu shánět a řešit koupě nove televizi. Po telefonu bylo dohodnuto, že 31.10.2022 mně se ozvou a vyřeší co nejdřív tuto záležitost.
31.10.2022 dostala email od Alzy:
kontaktuji Vás na základě řešené situace. Ještě jsme se nesetkali s tím, že by jsme tuto televizi dodali se špatným adaptérem. Na to, abychom to mohli prověřit, tak bychom potřebovali fotku produktu, který jste skutečně obdržela. Alternativy máme napárované na webu.
Přikládám vyfoceny druhy protokol, foto rozbalené televize s kabelem nemam je u vás vracena, protože dopravce to opět ihned odvezli zpátky.
Toto zboží pořad nabízíte na internet 58" JVC LT-58VA3035 - Televize | Alza.cz a s dodaním Můžete mít dnes od 10:45.
Prosím Vás o kladný a rychlý způsob dotaženi objednávky/reklamaci. Jsem ochotna přistoupit na různé varianty ke spokojenosti nás všech. Děkuji za pochopení a dotaženi této záležitosti.
3.11.2022, 6.11.2022 odpověď Alza: Aktuálně pro Vás prověřuji podrobnosti přímo u odpovědného oddělení. Jakmile budu mít k dispozici bližší informace, dám Vám okamžitě vědět. Předpokládám, že se tak stane hned na začátku příštího týdne, neboť kolegové z tohoto oddělení mají provozní dobu pouze ve všední dny.
Omlouvám se za zdlouhavý email, je to jen část řešeni této situace.
Televize 58" JVC LT-58VA3035, Držák na TV AlzaErgo M220B Convey kloubový 32"-70"
Dodání objednaného zboží stejného nebo odpovídajícího parametru – televize vč. drážku na zeď, vč. dopravy a profesionální montáže, zapojeni + kompenzaci za způsobené komplikace a nebo opravu zdi do původního stavu, případně finance za které budu opravovat poškozenou zeď.
|
Tweet |
Podnikatel může odstoupit od smlouvy pouze ze zákonem uvedených důvodů, kterým je mimo jiné i nemožnost dodání zboží odpovídající objednávce. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění.
V případě, že od smlouvy odstoupil podnikatel, měl by vše navrátit do původního stavu, v tomto případě by tedy měl vrátit veškeré přijaté peněžní prostředky a zapravit díry ve zdi po neúspěšné montáži.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Klejchová, děkuji Vám za zprávu.
Případ jsme již, po vzájemné dohodě, ukončili vystavením kompenzačního dobropisu číslo 3221105119. Dobropis byl proplacený na Váš bankovní účet ke dne 11.11.2022
Budu rád, pokud toto nedorozumění neovlivní Váš názor na naše služby a budeme mít příležitost se s případnými dalšími objednávkami o Vaši spokojenost zasloužit. Pokud byste měl jakýkoliv jiný dotaz či přání, neváhejte se na mě obrátit, rád pro Vás vše potřebné zajistím.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný zbytek dne.
Za oddělení péče o zákazníky
Standa, Alza.cz
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
se společnosti Alza s.r.o., jsme po vzájemné dohodě reklamaci uzavřeli, děkuji Vám za snahu vše dořešit.
Děkuji dTestu za Váš profesionální přistup a pomoc k urychlenému vyřešení stížnosti.
S přání přejemného dne, K.Klejchová.