Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62047Gregorian koncert - nevrácení vstupného za zrušené vystoupení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2022, před 2 lety

Lenka Laňová

Znění stížnosti

Koupila jsem 2 vstupenky v celkové ceně 3.180 Kč na koncert Gregorian tour - v Kongresovém centru Praha v termínu 13.3.2020 od společnosti smsticket s.r.o.. Po dvojím přeložení termínu byl koncert zrušen, požádala jsem o vrácení vstupného opakovaně. V únoru 2022 mi společnost smsmticket navrhla, údajně po dohodě s pořadatelskou společností FP PRO, s.r.o., že je možné vyřešit kompenzaci vstupného vrácením 100% částky nejdříve po 31.10.2022.3.8.2012 mi společnost smsticket zaslala email, že smaticket nic hradit nebude, viz tato odpověď ("Dobrý den, jako zprostředkovatel prodeje vstupenek na Gregorian tour, jsme dle pokynů pořadatele administrovali veškeré žádosti o kompenzace. Nicméně společnost smsticket s.r.o. vstupné nyní vrátit nemůže, neboť jedná pouze jménem a na účet pořadatele. Pořadatel nám nepřevedl finanční prostředky potřebné k vracení vstupného. Omlouváme se za opožděnou komunikaci, snažili jsme se s pořádající agenturou domluvit na dalším postupu, ale neúspěšně. Za vrácení vstupného odpovídá výhradně pořadatel. Veškeré nároky na vrácení vstupného za zrušené koncerty uplatňujte vůči pořadateli FP PRO, s.r.o., IČ 05390435, se sídlem Kurzova 2222/16,ůlky, 155 00 Praha 5. Email: fppro@fppro.cz.") Obrátila jsem se tedy neprodleně přímo na pořadatele FP PRO a v příloze i zaslala kopie lístků. Zkoušela jsem to vícekrát, ale stále jsem dostávala odpověď, že je email nedoručitelný. Dne 10.11.2022 jsem znovu zkusila zaslat email FP PRO s požadavkem na vrácení vstupného, ale opět je email nedoručitelný.


Produkt

2ks vstupenka za 1 590 Kč na pátek 13. března 2020 od 19:00 Kongresové centrum, Praha, Parter střed - vchod A,F, řada 3 místo 15 a místo 16,


Požadované řešení

Požaduji vrácení ceny vstupenek v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 15:40, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 155 00. Pokud již tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považuje se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 14:26, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.