Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Upozornění na nyvé tarify platné od ledna 2015 bylo pouze na jedné faktuře za období 10/2014. To považuji za nedostatečné a účelové, zvláště když mám tarif MAXI a cena je stále stejná. Např. společnost Vodafone mě upozornila textovou zprávou a e-mailem.
Považuji za nehoráznost plalt za služby, které nevyužívám a které využívat nemohu. Služba Interenet v mobilu byla zavedena členu rodiny, které mu je 75 let..
žádám statutární orgán o provedení změny formou smlouvy "Na míru" tímto způsobem napravit chybu.
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích ohledně změny smlouvy stanovuje, že podnikatel je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.
Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.
Společnost Bonerix s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.