Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Jsem znechucena tímto řetězcem,protože vědomě okrádá zákazníky ! Občas koupím zboží,které se mi hodí a je na něm nálepka SLEVA ! Za poslední rok se mi hodněkrát stalo,že mi tato sleva nebyla v Lidlu u pokladny odečtena.Mám většinu těchto slev zdokumentovanou .Při rychlosti,kterou musí pokladní obsloužit zákazníka,je tak nemožné stíhat kontrolovat všechny položky,které koupím.Že jsem byla Lidlem OKRADENA zjistím až doma.Několikrát jsem psala stížnost přímo na stránky Ludlu,ale nikdo nereaguje.PROČ??? Vědí,že vina je z jejich strany,tak proč ji řešit a mít starosti navíc.Vše vypovídají tyto stránky na dTestu-Vaše stížnosti.Je tu hodně přes 600 STÍŽNOSTÍ na řetězec LIDL.Pokud se jedná o SLEVY,tak má zkušenost je za tento rok taková,že jsem zde byla okradena o 50% slevu na chlebu,na 2 ks kynutého knedlíku,na mořských plodech,listových těstech,německé slanině,jogurtech,šlehačky aj.Celkem cca za 350 Kč.Počítám ze špatných reakcí na tento řetězec,že touto zkušeností prošlo spoustu zákazníků a kdyby jim tyty částky chtěl LIDL vrátit tak by ho to vyšlo cca na 230 000 Kč.Což je závratná částka a to nemluvím o lidech,kteří sem nepíší svou špatnou zkušenost s Lidlem nebo ti,kteří o tom,že byli okradeni ani neví.Když tu řetězec začínal,jinam jsem nechodila a byla spokojena.Dnes tam jdu jen pro nezbytně nutný nákup a stejně se mi nevyplatí.Vzala jsem si mimo jiného i chleba ve slevě na topinky,ale stejně mi byla napočítána plná částka.A to se ještě pokladní na nálepku sleva na sáčku ve kterém byl chléb zabalený dívala.Nechápu!Nevím,jestli pomůže nebo nějak na tyto stížnosti bude ČOI reagovat a pomůže nám zákazníkům,kteří se ozvou,ale nedostanou od Lidlu odpověď ,dál a dál okrádat !
Nákupy potravin v Lidlu
Prošetřit ČOI.Lidl zneužívá zákazníky ku svému prospěchu a absolutně žádnou stížnost neřeší.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem - jsme tedy zprostředkovatelé komunikace.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu. Odkaz pro podání podnětu k ČOI: https://www.coi.cz/podatelna/.
Dobrý den, mrzí nás, pokud Vám byla cena chybně namarkována. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit a situaci dořešit s vedoucím, rozdílná hodnota Vám bude vrácena. My zde na d-Testu jinou možnost nemáme. Za komplikace se omlouváme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Dobrý den,
děkuji za odpověď a zasílám nějaké fotky ( škoda,že zde nejde nahrát víc fotek,jinak můžu poslat ještě e-mailem ),týkají se stížnosti 62057 na společnost Lidl.Dnes mi poprvé tato společnost na stížnost odpověděla,což považuji za zázrak.Ještě se tak nikdy nestalo!
Děkuji za Váš čas a velké díky za posun ve stížnosti.
S pozdravem J.Majdová
Děkujeme za součinnost.
Na základě výše uvedeného doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na prodejnu, kde zboží zakoupila a poté informovala o vyřízení stížnosti.
Stížnost nyní z tohoto důvodu přeřazujeme zpět na spotřebitelku.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.