Společnost


smsticket s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62060Nevrácení peněz zprostředkovatelem prodeje vstupenek na koncert Gregorian

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2022, před 2 lety

Jana Moláčková

Znění stížnosti

V roce 2020 jsem prostřednictvím firmy smstisket.cz zakoupil 4 vstupenky na koncert Gregorian v Pardubicích. V dubnu 2022 jsem požádal firmu o navrácení peněz za zaplacený koncert, který se neuskutečnil. Firma navrhla následující 4 varianty: 1. vrácení 100% nejdříve po 31.10.2022!!! 2. vrácení 80% částky nejpozději do 31.5.2022 ??? 3. vstupenku jste zakoupili v divadle (nezakoupili!!) kupovali jsme vstupenku prostřednictvím internetových stránek smstisket a jejího účtu. 5. Máte vstupenku na přidaný koncert, který měl proběhnout v Praze ... (koncert měl proběhnout v Pardubicích).
Emailem z 2. 11. 2022 firma sděluje, že "za vrácení vstupného odpovídá výhradně pořadatel".....
Lístky byly zakoupeny prostřednictvím firmy smsticket a zaplaceny na jejich účet.
Příklad. Pokud si kupujete boty. reklamujete boty u obchodníka, u kterého jste boty koupili nebo hledáte firmu, která boty vyrobila?
Firma smsticket přehazuje svoji zodpovědnost na úplně někoho jiného a vcelku se jim to daří dobře.
Firma smsticket by měla zřejmě vyplatit peníze z provize, kterou obdržela z prodeje vstupenek, měla by vymáhat navrácení peněz a nebo jak lze předpokládat firma byla pro tyto případy pojištěna.
A vesele podnikají dále i přes velké množství stížností, které jsou vedeny na tuto firmu.
Firma a její majitelé nereagují na email a dotazy.


Produkt

koncert Gregorian - 20th Anniversary World Tour (Pardubice)


Požadované řešení

Navrácení peněz bez příplatku zahrnující inflaci za dvou roční prodlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2022 10:19, před 2 lety

Společnost smsticket s.r.o. nám zaslala následující vyjádření:

"Společnost smsticket není pořadatelem koncertů, na které byly vstupenky prodávány. Prodej a distribuci vstupenek zprostředkováváme jménem a na účet pořadatele, a to na základě pověření daného smlouvou s pořadatelem. Nákupem vstupenky vzniká přímý právní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem akce, který vstupenku prodává.

Společnost smsticket s.r.o. vstupné nyní vrátit nemůže, neboť jedná pouze jménem a na účet pořadatele. Pořadatel nás vrácením peněz nepověřil a nepřevedl finanční prostředky potřebné k vracení vstupného.

Za vrácení vstupného tak odpovídá výhradně pořadatel. Veškeré nároky na vrácení vstupného za zrušené koncerty uplatňujte vůči pořadateli FP PRO, s.r.o., IČ 05390435, se sídlem Kurzova 2222/16, Stodůlky, 155 00 Praha 5. Email: fppro@fppro.cz.

Bohužel pořadatel od února 2022 přestal komunikovat s námi i s návštěvníky akcí. Neodpovídá na emaily a ani na výzvy zaslané do datové schránky.

Pro další postup řešení kompenzace Vám i přesto doporučujeme obrátit se na pořadatele písemnou formou i emailem. Pro případné soudní řešení kompenzací budete mít v rukou podklad, na základě kterého bude možné žádost o vrácení vstupného postoupit dále.

Pořadatel své závazky nyní neplní, proto Vám doporučujeme obrátit se na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli. Tuto možnost má každý věřitel. Společnost smsticket s.r.o. v tomto případě věřitelem není, proto se nemůžeme na insolvenční soud obrátit sami a situaci touto cestou začít řešit.

V tuto chvíli tedy nemůžeme Vaši žádost o kompenzaci vstupného vyřešit. Řešení se nabízí pouze v případě, že se pořadatel rozhodne splnit své závazky, nebo pokud se pořadatel dostane před insolvenční soud.

Vzniklá situace nás opravdu velmi mrzí, nicméně společnost smsticket s.r.o. své smluvní povinnosti neporušila, naopak je sama tímto jednáním poškozena a také její dobré jméno na trhu, když je spojována s pořadatelem, který neplní své závazky."

Na základě výše uvedeného tak stížnost uzavíráme. Spotřebitelka se může obrátit buď přímo na společnost FP PRO s.r.o. (kontakty viz výše), na Českou obchodní inspekci (adr.coi.cz) či na insolvenční soud.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.