Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62068Pozdní příjezd autobusu č.31

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2022, před 2 lety

Renata Vaňátková

Znění stížnosti

Tento řidič na kterého si stěžuji přijíždí vždy pozdě, když jezdí ráno tuto linku. Jedná se o linku č 31 s odjezdem 5.05 z Fügnerovy ulice. Dnes opět přistavil autobus v 5.08.


Požadované řešení

Na Fugnerově ulici je rozhlas který obsahuje dispečer dopravy. Bohužel je využívaný jen když jsou ve městě akce. Mohou ho použít i v případě když má autobus poruchu a vypravují z garáží jiný bus.
Toto je ale chyba řidiče a ne autobusu. Vím že se nic dít nebude protože řídiči nejsou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2022 08:54, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 11:39, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.