Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Tento řidič na kterého si stěžuji přijíždí vždy pozdě, když jezdí ráno tuto linku. Jedná se o linku č 31 s odjezdem 5.05 z Fügnerovy ulice. Dnes opět přistavil autobus v 5.08.
Na Fugnerově ulici je rozhlas který obsahuje dispečer dopravy. Bohužel je využívaný jen když jsou ve městě akce. Mohou ho použít i v případě když má autobus poruchu a vypravují z garáží jiný bus.
Toto je ale chyba řidiče a ne autobusu. Vím že se nic dít nebude protože řídiči nejsou.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.