Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Z důvodu pozdního příjezdu autobusu na nádraží v Olomouci jsme nestihli odjezd vlaku. Jeli jsme na čas a proto jsme si museli zakoupit jízdenky na Leo expres. Tedy jízdenky jsme nevyužili(né vlastní vinou). Argument, že jsme lístky mohli vrátit ještě 15.min. před odjezdem je lichý, protože jsme do poslední chvíle netušili zda vlak stihneme a navíc jsme byli v autobuse. Jsme v důchodovém věku a nemůžeme si dovolit zbytečně vyhazovat peníze a to ještě za této situace hromadného zdražování.
Děkuji za pochopení a věřím v brzké vyřešení této situace a to dříve, než v prvním případě, kdy odpověď trvala 3. měsíce.
Pěkný den
Martin Rotter
Příloha - jízdenky
kód e-jízdenky ***, 19.7.2022 6:45 Zlín,,aut.nádr. » Olomouc,,hl.nádr. 19.7.2022 7:55, sedadlo 1/31 1/32, Dospělý 18-64 let, Senior od 65 let, Martin Rotter, kód IDOS.cz ***, e-jízdenku není nutné tisknout
kód e-jízdenky ***, 19.7.2022 8:10 Olomouc hl.n. » Františkovy Lázně 19.7.2022 13:35, sedadlo 41 42, 1x Letní skupinová síťová, 2. třída, 5 osob, 1x Rezervace, 2. třída, kód IDOS.cz ***, e-jízdenku není nutné tisknout
kód e-jízdenky ***, 21.7.2022 10:12 Františkovy Lázně » Cheb 21.7.2022 10:19, 21.7.2022 10:33 Cheb » Praha hl.n. 21.7.2022 13:21, sedadlo 64 66, 21.7.2022 14:02 Praha hl.n. » Olomouc hl.n. 21.7.2022 16:43, sedadlo 42 48, 21.7.2022 17:08 Olomouc hl.n. » Otrokovice 21.7.2022 17:42, sedadlo 104 106, 21.7.2022 17:45 Otrokovice » Zlín střed 21.7.2022 18:01, 1x Letní skupinová síťová, 2. třída, 5 osob, 1x Rezervace, 2. třída, 1x Rezervace, 2. třída, 1x Rezervace, 2. třída, kód IDOS.cz ***, e-jízdenku není nutné tisknout
Celková cena Vaší objednávky číslo *** je 1 595,- Kč. Číslo objednávky a kód IDOS.cz v žádném případě neslouží k odbavení!
Podmínky pro vrácení e-jízdenky a případnou reklamaci při zrušení nebo opoždění spoje jsou uvedeny ve Smluvních podmínkách.
Pro případné dotazy využijte formulář na stránce Zákaznické podpory https://helpdesk.amsbus.cz/IDOS.
Děkujeme Vám za využití služeb IDOS.cz.
Viz jízdenky
Vrácení peněz
|
Tweet |
Z uvedených časů odjezdů a dat vyplývá, že spotřebitel cestoval nejdříve autobusem od společnosti RegioJet a následně měl přestoupit na vlak společnosti České dráhy, který ale z důvodu zpoždění autobusu nestihl.
Spotřebitel by mohl požadovat odškodnění za zpoždění autobusu u společnosti RegioJet pouze v případě, kdyby zpoždění přesáhlo 31 minut (zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance).
Jízdní doklad byl zakoupený přes zprostředkovatele prodeje IDOS.cz. Dle smluvních podmínek IDOS.cz jsou podmínky pro vrácení e-jízdenky stanoveny dopravcem a jsou uváděny již před nákupem takové jízdenky. Na e-jízdence by měla být uvedena příslušná srážka/doba odjezdu, do kdy lze tuto jízdenku vrátit. Výjimkou je však dopravce České dráhy, kde jsou podmínky vrácení uvedeny na jeho webu (zde:https://www.cd.cz/info/aktuality/-28965/).
Jízdenku na vlak Českých drah lze vrátit na adrese: https://www.cd.cz/eshop/vraceni-a-vymena/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.