Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jde o bezdůvodný zánik mé platné smlouvy č. 2068624 sepisované 19.6.2012 jako změnu stávající smlouvy.Smlouvu jsem vypovídal dopisem 23.5.2012, abych ji mohl následně upravit či sepsat novou. Nechtěl jsem být vázaný 5-letou dobou. Obchodní zástupkyně mi doporučila sepsat vzetí zpět výpovědi a následně upravit smlouvu a tak se i stalo. K tomu mi přišlo potvrzení se slouženkou na zaplacení částky 2400kč ze dne 30.6.2012. Pojistnou částku 2400kč jsem zaplatil na období 10.7.2012-10.2013 . Po té mi 23.7.2012 přišel najednou dopis o ukončení smlouvy,což jsem řešil s obch. zástupkyní telefonicky.Řekla mi že je to jen chyba.
V období 10/2012 mi právní oddělení platné pojištění potvrdilo v Dopisu od DAS 01-06258-12 k řešené události.
V dalším období 2013 nepřišel podklad k platbě a já nemohl pojištění zaplatit.V 10/2014 mi přišel i dopis kde mne jako klieta informují o fůzi společnosti.
Nyní mi obch. zástupci i oddělení stížností DAS které záležitost prý několik týdnu řešilo tvrdí že smlouva od 10.7.2012 neexistuje a mám prý u nich přeplatek 2400kč.
Právní ochrana rodiny dle ZPP/U/2012
Požaduji od DAS uznání chyby a platnosti smlouvy, kterou bez důvodu ukončily. Abych mohl ve smlouvě pokračovat i s doplatkem posledních dvou let, kde mi nezaslali předpis plateb.
|
Tweet |
Pokud je podaná výpověď doručena druhé straně, má právní účinky. Její odvolání by bylo platné, pokud s ním druhá strana souhlasila. Pak by se k výpovědi nepřihlíželo. Pokud by k tomu nedošlo, výpověď by byla platná a na následné ujednání stran by se nahlíželo jako na novou smlouvu.
Společnost se z důvodu dodržování zákonné povinnosti mlčenlivosti rozhodla nevyjadřovat ke stížnostem prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Nicméně stížnost byla společnosti postoupena k internímu dořešení.