Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
už několikrát se mi stalo, že autobus ze zastávky Univerzitní koleje (směr na Fügnerovu) jel o minutu či o 2 dříve. Jelikož často dojíždím na výuku nebo na vlak, je pro mě velkým problémem jet pozdějším autobusem.
Na této zastávce vždy stojí a pak odjede dřív.
Prosím, aby si na to řidiči dávali pozor.
Děkuji předem za vyřízení.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.