Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62072Dřívější odjezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2022, před 2 lety

Karolína Krátká

Znění stížnosti

Dobrý den,

už několikrát se mi stalo, že autobus ze zastávky Univerzitní koleje (směr na Fügnerovu) jel o minutu či o 2 dříve. Jelikož často dojíždím na výuku nebo na vlak, je pro mě velkým problémem jet pozdějším autobusem.
Na této zastávce vždy stojí a pak odjede dřív.


Požadované řešení

Prosím, aby si na to řidiči dávali pozor.

Děkuji předem za vyřízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2022 11:00, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 11:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.