Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes při nákupu cerne obuvi zn.converse za cenu 621kč která byla uvedena na prodejně a na štitkach krabicích,mě p.prodavacka řekla že za tu cenu mě je prodat nemůže že stojí něco přes 1000kč ..jak je tohle možné?to je jejich chyba a oni musí prodat zboží za cenu co je uvedena na prodejně!!!...kde se mám dovolat spravedlností???stalo se to dnes 11.11.2022 v Galerii Přerov v Ccc prodejně. Olomoucký kraj ..jsem zklamaná z takového podrazu na lidi ..já tam vážila cestu autobusem cca 10km,jen kvůli těm botam za tu cenu, a zbytečně.jsem vaším členem ale po téhle zkušenosti už do prodejny nezavitam..a mrzí mě že máte zaměstnané neschopné lidi keři neumí vyřešit problém.
Řešení je prodat boty za cenu co byla na prodejně. Tj 621Kč
|
Tweet |
K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
K ceně:
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce. Podnět ke kontrole společnosti Českou obchodní inspekcí lze podat prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://www.coi.cz/podatelna/.
Dobrý den,
zákaznice z prodejny Přerov tuto stížnost řešila také s naším oddělením zákaznické péče, kde dostala velmi milou odpověď s možným řešením celé situace a také slevový kód. Níže posílám komunikaci, kterou zákaznice obdržela:
Dobrý den, paní Skrzeková,
dovolte mi uvést, že jsem ověřovala situaci na prodejně Přerov, kterou jste dnes navštívila.
Ráda bych Vás informovala, že prodejna, ač by ráda, tak Vám dané zboží nedokáže prodat za danou cenu v tuto chvíli, vzhledem k tomu, že zboží bylo mezičasem upravené do jiné ceny a tuto informaci prodejna nedostala.
Aktuálně má Vámi vybrané zboží plnou hodnotu.
Prodejna Vám nabídla, zda byste na prodejnu zašla v pondělí, kde již budou mít možnost cenu upravit ručně (to vše za přepokladu, že se nespustí další slevová akce, která je vždy dominantní a nedá se kombinovat s jinou slevou).
V této chvíli je systém nepustí, protože běží slevová akce jiná a počítačové poklady mají všechny nastavený určitý limit, který nelze nikterak překonat.
Celou situaci řešili i s IT oddělením, snažili se Vám vyhověť, takže není pravda, že se Vám nesnažili dané zboží prodat.
Za naše oddělení Vám mohu poskytnout slevový kód na 50% nákup přes e-shop: ccc.eu/cz
Je možné, že dané zboží bude tady a vy si v klidu domova můžete vytvořit objednávku.
Slevový kód se vztahuje na zboží beze slevy, na 1 položku v objednávce a platnost má do konce letošního roku:
CCCBOK494260
Věřím, že využijete této možnosti k nákupu, když máte doma malé miminko.
Děkujeme za odpověď.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.