Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nepřebírají dopisy které píšu na uvedenou adresu na jejich stránkách a telefonní čísla neexistují. Co to má znamenat?
Auctio energie s.r.o.
Možnost komunikace a uvedení správné adresy a telefonu na jejich stránkách.
|
Tweet |
Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučinil, bude se pravděpodobně jednat o domněnku doby dojití, kdy dle § 573 občanského zákoníku platí, že zásilka došla třetí pracovní den po odeslání. Zmaří-li tedy vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.