Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přidávám se ke stížnosti služba gabing mi neoprávněně strká peníze s paušálu.Opet se pokusili tak,ale už měli smůlu zablokovala jsem to u operátora!!
Kolektivni trestní podání a informovat veřejnost ať nepřicházejí každý týden o peníze!
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem - jsme zprostředkovatelé komunikace.
Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. V případě sporu bude muset tuto skutečnost prokazovat podnikatel, v opačném případě nemá na plnění právní nárok a jedná se tak o bezdůvodné obohacení, přičemž platí, že ten, kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Na žádost spotřebitele může operátor zablokovat tyto platby, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Tím však nemusí dojít k ukončení závazku. Je vhodné tedy kontaktovat i poskytovatele služby s výpovědí (možného) závazku, která však není uznáním oprávněnosti pohledávky.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Ke stížnosti a žádosti spotřebitelky o medializaci doplňujeme, že jsme o této problematice vydali tiskovou zprávu a článek, který byl přebrán některými médii. Znění článku lze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.