Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62083Objednáno dne 3.11.2022

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2022, před 2 lety

Věra Valentová

Znění stížnosti

Dne 3.11.2022 jsem objednala Pokémon album a zaplatila. Do dne 11.11.2022 jsem neobdržela žádné potvrzení o zaplacení ani termín doručení. Věra Valentová


Požadované řešení

Jelikož se jedná o vánoční dárek, nemůžu čekat dva měsíce s nejistým výsledkem, proto požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2022 12:12, před 2 lety

Tato stížnost je již řešena pod ID 62078. Proto bude toto podání uzavřeno pro duplicitu a nebude zveřejněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.