Společnost


MigoShop-CZ

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62087Objednávka *** --klamaní zákazníka podvod na FCB objednávka Migosop - balik napsany na Heppy-cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2022, před 2 lety

Dušan Koziel

Znění stížnosti

měl přijít balík sada her a bonus telefon - přišla jen předražená sada her .
Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
02. 11. 2022 12:38:47 Přiřazení trasovacího čísla externího přepravce: ***.
04. 11. 2022 11:10:05 Příjem zásilky na podacím místě Depo Cieszyn, Mostowa 4.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Migosop - balik napsany na Heppy-cz


Produkt

podvod na FCB


Požadované řešení

upozornit na podvodnika


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2022 15:04, před 2 lety

Předně uvádíme, že Česká obchodní inspekce před nákupem na těchto stránkách varuje. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.

Jelikož prodávající podává nesprávnou informaci ohledně "bonusu" k objednávce, což může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, mohly být naplněny znaky klamavého konání dle § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, které patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor v této oblasti provádí Česká obchodní inspekce (podnět lze podat zde: https://www.coi.cz/podatelna/).

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající však nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 13:14, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.