Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
měl přijít balík sada her a bonus telefon - přišla jen předražená sada her .
Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
02. 11. 2022 12:38:47 Přiřazení trasovacího čísla externího přepravce: ***.
04. 11. 2022 11:10:05 Příjem zásilky na podacím místě Depo Cieszyn, Mostowa 4.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Migosop - balik napsany na Heppy-cz
podvod na FCB
upozornit na podvodnika
|
Tweet |
Předně uvádíme, že Česká obchodní inspekce před nákupem na těchto stránkách varuje. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.
Jelikož prodávající podává nesprávnou informaci ohledně "bonusu" k objednávce, což může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, mohly být naplněny znaky klamavého konání dle § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, které patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor v této oblasti provádí Česká obchodní inspekce (podnět lze podat zde: https://www.coi.cz/podatelna/).
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající však nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.