Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#62090Faktura za nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2022, před 2 lety

Lada Rýdlová

Znění stížnosti

Tato společnost mi opětovně zasílá fakturu (slozenku) za nedodaný vitamin D v částce 49,- Kč plus administrativní poplatek za zaslání upomínky +70,- Kč, celkem 119,- Kč. Současné firma vyhrožuje, vymahanim této fiktivní pohledávky.


Produkt

Vzorek vitamínu D


Požadované řešení

Přestat zasílat faktury za nedodane zbozi. Přestat vyhrožovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2022 15:36, před 2 lety

Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenu za zboží, které si spotřebitel prokazatelně objednal a které mu také bylo dodáno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2022 08:46, před 2 lety

Vážená paní Rýdlová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že na základě Vaší objednávky, kterou naše společnost obdržela dne 16.9.2022, jsme produkt Vitamín D zaslali na Vaši adresu. To, že jste produkt neobdržela jsme se však dozvěděli až nyní, prostřednictvím Vaší stížnosti. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi úhradu ve výši 49,- Kč ani za několik týdnů po splatnosti, zaslali jsme Vám první upozornění na dlužnou částku. V našich obchodních podmínkách apelujeme na naše zákazníky, aby, pokud produkt neobdrží, kontaktovali náš zákaznický servis, abychom mohli sjednat nápravu. Vzhledem k Vašemu prohlášení o neobdržení produktu byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace na doručení u přepravce.
Hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.11.2022 09:20, před 2 lety


Lada Rýdlová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, děkuji za stornování pohledávky, která vznikla pouze na straně NaturaMed. Telefonicky mne několikrát kontaktovala Vaše pracovnice a celkem dvakrát jsem do telefonu oznámila, že mi nebyl produkt (vzorek vitamínu D) zaslán! I přesto mi byly neustále zasílány faktury. Je mi líto, že na našem trhu obchodují společnosti, které cílí na slabé a neznalé práva. Tento nešvar se u nás velmi rozšířil a budiž poučením pro všechny (včetně mne). Děkuji portálu vašestížnosti.cz za zprostředkování definitivního řešení a uzavření stížnosti.