Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, píši ohledně pobočky Kaufland Humpolec.
Když jsme byly na pobočce pro kachnu tak jsme v regálu s mraženým masem našli štítek "Kachna s droby 1kg za 99.80 Kč".
Nad štítkem byly mražené husí prsa za cca 500 Kč. O huse nikde nebylo žádné zmínky a když jsem se ptal jedné z vašich zaměstnankyň tak mi odpověděla takto.. " Jestli to v regálu není tak už to nemáme a že to tam je takhle není můj problém, prostě není"
Osoba která by si toho nevšimla tak by zbytečně dělala rozruch na kaše ohledně vrácení že to tam máte špatně atd...
Prosím vás touto stížností o napravení personálu a opravení štítků v regálech. Rád bych připnul i foto.
Jestli budete mít zájem zašlu na e-mail.
Kachna s droby
Napravení personálu a dodatečné oprávnění štítků v regálech.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Jestliže prodávající o cenách neinformuje v souladu s tímto ustanovením dopouští se přestupku.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši zprávu. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení: