Počet nahlášených stížností: | 557 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Neustále mi chodí upomínky na službu, kterou jsem si údajně objednal. Dali mne dokonce k nějaké vymahačské společnosti, kde dluh narůstal geometrickou řadou. Nakonec jsem vše uhradil a dostal se po dlouhém pátrání až k jakémusi telefonu, kde mi sdělili, že mnou objednanou službu ukončili. Chvíli jsem měl klid a najednou mi přišla zase upomínka na neuhrazenou platbu. Uvažuji, že vše předám policii...
vasniverande.cz
Okamžitě mi přestat posílat upomínky a vyhrožovat za něco co jsem za prvé odklikl asi omylem a za druhé zrušil.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Paidwings nabízí kromě bezplatných služeb různé placené služby (prémiové členství). O obsahu, splatnosti, ceně, době platnosti a platebních podmínkách bude uživatel u jednotlivých služeb informován před uzavřením placeného smluvního vztahu. Po kliknutí na tlačítko „Koupit nyní“ potvrzuje uživatel nabídku k uzavření smlouvy o poskytování placených služeb Paidwings.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Dle § 166 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, tedy sdělení ohledně ukončení služby je pro podnikatele závazné. Přesto spotřebiteli doporučujeme smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii. Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.
Upozorňujeme spotřebitele, že zablokováním platební karty nezaniká závazek. Společnost tak může požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.