Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chodí mi od této společnosti platby a nevím jak je zastavit. Nejsem uživatelem těchto stránek nevím ani uživatelské jméno. Jedíné informace co mám jsou o příchozích platbách této společnosti.
Ukončení zasílání plateb a redundance.
|
Tweet |
Společnost High Aspirations Limited je provozovatelem internetových seznamovacích portálů. Členství je zpravidla zpoplatněno a bývá časově omezené.
Spotřebitel je povinen platit jen za zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Jestliže si spotřebitel danou službu (v tomto případě seznamku) neobjednal, není podnikatel oprávněn požadovat po spotřebiteli jakékoliv platby a spotřebitel tak není povinen službu hradit.
Jestliže si spotřebitel není jistý, zda si tuto službu neobjednal, doporučujeme smlouvu pro jistotu i vypovědět. Výpovědí spotřebitel nepotvrzuje existenci smlouvy a zároveň se "pojistí" před případným plněním do budoucna.
Dle obchodních podmínek seznamky (dostupných zde: https://www.ebonytenderness.com/legal/terms) je možné objednat 4 typy členství, přičemž se zdá, že částka by měla být stržena jednorázově a nejedná se tak o opakované platby. O ty by se jednalo v případě prolongace (tedy prodloužení) závazku, kdy by se služba opakovaně obnovovala. Prolongace jako taková není zakázaná, nicméně musí být sjednána ve smlouvě a spotřebitel o ni musí být informován. U takových smluv je pravděpodobné, že by nebylo možné smlouvu vypovědět, nicméně tato "výpověď" zaslaná podnikateli by sloužila jako informování o tom, že spotřebitel již nemá o další prolongaci zájem a závazek by tak byl ukončen po uplynutí lhůty, kterou si spotřebitel předplatil. Spotřebitel tak již nemusel platit nic dalšího (což by bylo ve výsledku výhodnější než výpověď, kde běžně běží výpovědní lhůta, během které musí spotřebitel platit).
Pro úplnost uvádíme kontakty, které se nám podařilo nalézt:
e-mail na seznamku: support@ebonytenderness.com
e-mail na provozovatele stránek: info@highaspirationslimited.com
Adresa provozovatele: 9 Exchange Pl, International Financial Services Centre, Dublin, Ireland
Nejvhodnější formou kontaktu je doporučený dopis s dodejkou do sídla provozovatele. V případě využití provozovatele poštovních služeb se navíc zásilka bude považovat za doručenou podle § 573 občanského zákoníku 15 den po odeslání (zahraniční adresa). V tuto chvíli se bude považovat podnikatel za "seznámeného" s dopisem a nebude tak moci dále prodlužovat smlouvu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Irsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.