Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Reklamoval jsem zimní dětskou vychazkovou obuv odlepeni paty a časti boku na jedne botě zamitli zduvodu časteho nošeni itenzitě nošeni špatne udržbě a použivani v mokrem a vlhkem prostředí.Synovi jsem je koupil na nošeni do školy a ne na nic jineho tak nevim to by musel v zimne asi letat aby se boty občas nenamočily a jako každy rodič pouze občas zkouknete synovi boty jak vypadaji a ted se na mě ohražuji zakonikama je to smutne dekuji za pomoc
zimní vychazkova obuv s kožichem synteticke materialy-plasty,koženky,poromery model action boy BP07-3166
vraceni peněz, vyměna za jine boty
|
Tweet |
Spotřebitel je oprávněn uplatnit reklamaci pro vadu, která se na spotřebním zboží vyskytne v době 24 měsíců od převzetí. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci a mechanické poškození spotřebitelem. Dále se má dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že projeví-li se vada v prvních šesti měsících od převzetí věci, že věc byla vadná již při převzetí.
Je-li mezi stranami spor o skutečnosti, zda se jedná o vadu, nebo o mechanické poškození a již uběhlo šest měsíců od koupě, je možné požádat o konzultaci vady soudního znalce. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.