Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.11.2014 jsem zakoupila v kamenném obchodě Tchibo v Ústí nad Labem dámské hodinky s koženým řemínkem za 499 Kč, které jsem dostala od manžela pod stromeček. Hodinky chvíli šly, potom zase ne a tak různě. v obchodě mi "poradili", abych si u těchto nových hodinek nechala vyměnit baterii. To bylo v době mezi Vánocemi a Novým rokem. Za výměnu baterie jsem zaplatila částku 120 Kč a hodinky stále nešly. Dne 8.1.2015 jsem v obchodě v Ústí n.L. hodinky reklamovala. Doručeny Českou poštou zpět mi byly 3. února 2015. Opakovala se stejná závada a hodinky se stále zastavovaly. Dne 2.3.2015 jsem hodinky znovu reklamovala pro stále stejnou závadu.
hodinky s koženým páskem číslo výrobku: 308681
Jako konečné řešení mé reklamace Vás žádám o vrácení peněz za hodinky. Už se nechci dále zlobit s vadným výrobkem, na který ení spolehnutí.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Nemá-li zboží výše uvedené vlastnosti má spotřebitelka právo na výměnu zboží, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Odstoupit od smlouvy je možné v případě, že není možná výměna zboží a v případě, kdyby spotřebitelka oprávněně uplatňovala reklamaci pro třetí stejnou vadu.
Vážená paní Vránová,
z Vaší zprávy je jasné, že závada se netýkala baterie, ale vlastních hodinek, a proto Vám samozřejmě vrátíme celou kupní částku plus ještě kompenzujeme náklady na koupi nové baterie. V nejbližších dnech Vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.
Omlouvám se za nepříjemnosti spojené s řešením závady a věřím, že s našimi dalšími výrobky budete spokojena a že nám zachováte přízeň i do budoucna.
S pozdravem.
Eva Kotýnková
Vkládáme závěrečný komentář spotřebitelky:
Chtěla bych prostřednictvím dTestu poděkovat společnosti Tchibo za rychlé a velice solidní jednání týkající se mé reklamace hodinek ze dne 10.3.2015. S pozdravem Iva Vránová
Hodnocení: