Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62114Na chování vlak vedoucího/průvodčího č. 7529

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2022, před 2 lety

Valérie Buchwaldková

Znění stížnosti

Stěžuji si na nekompromisní a nepřístupné jednání pána průvodčího. Z neznalosti jsem nastoupila do rychlíků, kde neplatil můj měsíčník na vlak, což jsem bohužel nevěděla. Normálně jsem si sedla do vagónu. Průvodčí mě pří kontrole několikrát nazval černým pasažerem, i když jsem nebyla schována na toaletě, což jsem mu několikrát zdůraznila. Při vypisování pokuty jsem mu nabídla, že lístek uhradím platební kartou či hotovosti. Na to on, že neexistuje, že si jezdím na černo a zvyšoval čím dál více hlas na mě. Na češ jsem ho na to několikrát upozornila, ať na mě laskavě neřve. Byl velmi arogantní. Z mého pohledu je tohle chování nepřístupné, když jsem byla ochotná lístek uhradit. Vím neznalost neomlouvá, ale jsme jen lidé a Ti chyby dělají.
Příjemný den
Buchwaldková


Produkt

pokuta z 2.11.2022


Požadované řešení

Vrácení peněz za přirážku 400,-Kč a napomenutí pracovníka, aby se to již neopakovalo u jiného cestujícího.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2022 12:56, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.