Společnost


Mobbile

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#62120Zrušení předplatného a vrácení první platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2022, před 2 lety

Jan Cipra

Znění stížnosti

Omylem jsem potvrdil odběr týdenního předplatného na mobilním telefonu


Produkt

Gaming


Požadované řešení

Okamžité zrušení předplatného a návrat zaplacené částky 99,- kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2022 13:56, před 2 lety

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti, a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Je možné kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb, tak jak zde spotřebitel již pravděpodobně učinil. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

V tomto případě bohužel neznáme podnikatele, ale v případě že byl z České republiky, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci když se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pokud by byl subjekt z EU mohl by se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Spotřebitele žádáme o upřesnění subjektu stížnosti (podnikatele). Domníváme se, že by mohlo jít o Content for Mobile nebo INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2023 11:04, před rokem

Spotřebitel nedoplnil požadované údaje, aby mohla být společnost kontaktována. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.