Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Omylem jsem potvrdil odběr týdenního předplatného na mobilním telefonu
Gaming
Okamžité zrušení předplatného a návrat zaplacené částky 99,- kč.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti, a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Je možné kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb, tak jak zde spotřebitel již pravděpodobně učinil. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.
V tomto případě bohužel neznáme podnikatele, ale v případě že byl z České republiky, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci když se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pokud by byl subjekt z EU mohl by se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Spotřebitele žádáme o upřesnění subjektu stížnosti (podnikatele). Domníváme se, že by mohlo jít o Content for Mobile nebo INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.
Spotřebitel nedoplnil požadované údaje, aby mohla být společnost kontaktována. Stížnost proto uzavíráme.