Počet nahlášených stížností: | 449 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Koupil jsem 2 vstupenky za 2780Kč (řada 9,místo 9,10)do soboty 14.3.pro Gregoriana v Pardubici.
Komunikoval jsem s smsticket.cz-odpověď na zmeškaný koncert je :
Po domluvě se společností FP PRO, s.r.o. (pořadatel) je možné vyřešit vracení vstupného jednou z těchto variant:
1. Vrácení 100% částky nejdříve po 31.10.2022
postup dle zákona č. 247/2020 Sb. a jeho novelizací – pro ochranu pořadatelů kulturních akcí.
2. Vrácení 80% částky nejpozději do 31.5.2022
vzájemná dohoda pořadatele a zákazníka = Pořadatel koncertů společnost FP PRO, s.r.o. Vám vzhledem ke své aktuální finanční situaci nabízí možnost mimořádného vrácení vstupného nejpozději do 31. 5. 2022, a to za podmínky, že budete písemně souhlasit s vrácením 80% ceny zakoupených vstupenek. Pořadatel zbylých 20% částky využije na pokrytí jeho marně vynaložených nákladů spojených s přípravou koncertu.
Poslal jsem e-mail se souhlasem 80, ale také žádná odpověď.
Poslal jsem několik emailů na FFPRO,ale stále jsem dostávala odpověď, že je email nedoručitelný.
smsticket.cz - myjí si ruce velmi pohodlně.
Děkuj za pochopení!
2 vstupenky za 2x1390 = 2780Kč soboty 14.3.pro Gregoriana v Pardubici
Požaduji vrácení ceny vstupenek v plné výši.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 155 00. Pokud již tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považuje se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.
V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.