Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#62125Nedodává vůz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2022, před 2 lety

Dagmar Kopecká Hodková

Znění stížnosti

Dne 11.11.2022 jsem zarezervovala na vašich stránkách auto - Škoda Kodiaq .Ihned po potvrzení jsem byla kontaktována vaší zaměstnankyní . Paní mi sdělila že při této rezervaci dostáváme slevu 15000 Kč. Jelikož jsme z Mostu a manžel se vrací domů v 18.30 , domluva zněla že přijedeme v sobotu mezi 10 - 11 h. Jěště v sobotu ráno mi paní volala jestli přijedeme . Řekla jsem že ano . Když jsme přišli na recepci bylo nám sděleno , že vůz byl v pátek večer odvezen do Plzně . Byli jsme s manželem překvapení a nechápali jsme takové jednání . Říkala jsem , to mi chcete říci , že se z Mostu jedu podívat na auto které tu není ? Nechali jsme zatím udělat výkupní cenu na naše Volvo XC60 , r.v.2015 , najeto 50000km , manuální převodovka , vozidlo nebourané , servisováno auto Průhonice , interiér kůže .Auto nám prý přivezou za 3hodiny z Plzně a mezi tím nás pozvou na oběd . Ve vaší společnost by jsme tak zakoupili již 4 auto . Po sdělení výkupní ceny našeho auta 300000 , jsem byla nespokojená . Nějaký p.vedoucí mi řekl , že sleva 15000 Kč o které paní mluvila nepřichází v úvahu. Takže jsme se nedohodli Chci jen tímto říci , žekdyž jsem vždy slyšela kritiku na AAA , zůstávala jsem se Vás . Teď už i já musím říci že vaše jednání se mi nelíbí a je neseriózní . Benzín který jsem zbytečně projela také něco stojí . Nyní už vím , že si auto u vás nekoupím !!!!


Produkt

Koupě vozu Škoda Kodiaq a výkup vozu Volvo Xc 60


Požadované řešení

Omluva a kompenzace zbytečné cesty .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2022 15:00, před 2 lety

V případě, že sleva 15 000 Kč byla oznámena až po rezervaci automobilu, nejednalo by se o podstatné porušení smlouvy při následném zrušení této slevy. Nicméně platí, že jednání zaměstnance zavazuje společnost podle § 167 občanského zákoníku. Pokud tedy byla sleva spotřebitelce přislíbena, měla by být také dodržena.

Spotřebitelka má podle našeho názoru právo na náhradu projetého paliva. Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí nejméně u osobních silničních motorových vozidel 4,70 Kč (viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 511/2021 Sb.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.11.2022 11:37, před 2 lety

Vážená paní Kopecká Hodková,
Vaši záležitost jsem předala kolegům z obchodního oddělení s prosbou, aby se s Vámi spojili. Dostala jsem zpětnou vazbu, že Vás kolega kontaktoval a že jste spolu věc probírali. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 12:01, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.