Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62128Výzva k vrácení zaplaceného vstupného na koncert "GREGORIAN - 20TH ANNIVESERY WORLD TOUR (PARDUBICE) dne 14.3.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2022, před 2 lety

Jaroslav Choutka

Znění stížnosti

prostřednictvím portálu "smsticket.cz " jsem zakoupil 5 (pět) vstupenek na koncert skupiny GREGORIAN, který se měl konat dne 14.3.2020 v Enteria arena v Pardubicích (jedná se celkem o 5.950,- Kč). Z obecně známých důvodů (vládní restriktivní opatření z důvodu COVID) byl tento koncert zrušen. Společnost FP PRO, s.r.o., coby pořadatel, informovala, že bude ustanoven náhradní termín po ukončení mimořádných epidemiologických opatření. Ani tento nový termín nebyl ze stejných důvodů realizován a pořadatel nás informoval prostřednictvím internetu (www: https://gregorian2020.cz/) o tom, že "KONCERTY NENÍ MOŽNO ODEHRÁT" a informoval v obecné rovině o postupu pro vracení vstupného od 15.2.2022. Současně nás informoval s odvoláním na zákon č. 247/2020, na ochranu pořadatele, že vstupné se bude vracet až po 31.10.2022. Tento den již uplynul a já dle jeho pokynů vznesl požadavek na vrácení platby za vstupenky na koncert, který se neuskutečnil, prostřednictvím mailu na adresu 'fppro@fppro.cz', který mi poskytla společnost smsticket. V reakci na odeslanou zprávu mi přišlo upozornění, že se jedná o nedoručitelnou adresu.
Současně konstatuji:
- Prostým prověřením společnosti FP PRO, s.r.o. ve veřejném registru ObchRejstříku je zřejmý podezřelý převod vlastnictví společnosti a změna jednatele dne 2.2.2022
- Bývalý majitel a současně jednatel společnosti, Ing. MIROSLAV BUČKO, dat. nar. 8. června 1969, (dle dikce ObčZák.) však svým odvoláním/odstoupením není vyviněn z činů, které vykonal v době svého funkčního období a zodpovídá se za ně v plném rozsahu
Jelikož se jedná o sro se základním jměním 1tis. Kč které velmi pravděpodobně bylo převedeno na bílého koně, zcela reálně zvažuji obrátit se na POLICII ČR. Prostým propočtem počtu koncertů a jejich cenou lze velmi snadno spočítat rozsah neoprávněného obohacení, ke kterému mohlo dojít a domnívám se proto, že orgány činné v trestním řízení se o toto budou velmi vážně zajímat.
Ch


Produkt

neuskutečněný koncert "GREGORIAN - 20TH ANNIVESERY WORLD TOUR (PARDUBICE)" dne 14.3.2020


Požadované řešení

Podat kolektivní trestní oznámení na bývalého majitele a současně jednatele společnosti FP PRO, s.r.o. Ing. MIROSLAVA BUČKA, dat. nar. 8. června 1969 pro podezření ze spáchání podvodu a z bezdůvodného obohacení na POLICII ČR.
Současně se domnívám (ale samozřejmě se mohu mýlit), že přes společnost FP PRO s.r.o. cesta nepovede, tam dle mého soudu už nic není, ve Sb listin není založeno o ekonomice společnosti vůbec nic ........


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2022 09:58, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 155 00. Pokud již tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považuje se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 13:26, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.