Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#62129Chybně vykázaná cena vs hmotnost u slevněného balíčkového masa, na stížnost nereflektovali (jedině vrácení peněz)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2022, před 2 lety

Eduard Tihoun

Znění stížnosti

Lidl Pardubice, Dubina, 13.11.

Na základě cen za kilo masa (ve slevě) jsem se rozhodl koupit dva masné balené výrobky, jeden s 500g a jeden s 600g.

Asi sem nejde vložit foto, které by jasně a hned ilustrovalo, že
- na 1. balení je uvedena (jednotková) cena po slevě 96,75 Kč, a pod tím Měrná cena po slevě 96,75 s jednotkou Kč/kg (pokud zde jde o 500g balení krkovice, pak při této informaci by půl kila mělo stát cca pod 50 Kč)
- na 2. balení je uvedena (jednotková) cena po slevě 96,75 Kč, a pod tím Měrná cena po slevě 96,75 s jednotkou Kč/kg (pokud zde jde o 600g balení krkovice, pak při této informaci by 600g mělo stát cca 60 Kč)

Mohu říci, že v jiných Lidlech a situacích, je uvedena na zlevněném výrobku jednotková cena nějaká, a cena za kilo pak tomu po přepočtu správně odpovídající, tady však ne. Pokladní, šéfka směny ale pak i vedoucí marketu mi tvrdili, že to mají správně, což je holý nesmysl. Nemůžeme u nekilového balení mít shodu ceny za kus a shodu za kilo, jedna informace musí být chybná! Já se rozhodoval logicky podle ceny za kilo. Odmítli mi reklamaci po platbě u kasy uznat, dohadovali se se mnou tři a pokud jsem byl nespokojen, nezbylo mi než jedině zboží vrátit a oni napálí jiného kupujícího a celou řadu dalších. Tvrdí totiž, že takto to mají vždy :( a to je na tom to nejhorší. Žádám o prověření a odpověď. Foto štítků mám k dispozici.

Mimochodem maso v akci beze slyvy vycházelo myslím nastejno nebo dokonce lépe, než za těchto podmínek toto zlevněné.. Tak ho tam raději nechají zcela projít a zlikvidují. Hlavně dál budou klamat další všechny kupující.


Produkt

Balené maso ve slevě, oěcně se chyba/stížnost týká všech v této prodejně, deklarují to jako systémové opatření (oni tvrdí že to mají správně), jednoznačně však nemají a klamou spotřebitele dál.


Požadované řešení

Žádám o prověření a odpověď. Foto štítků mám k dispozici.
Dochází k opakovanému a zřejmě dlouhodobějšímu klamání spotřebitelů, v případě nákupů baleného zlevněného masa.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2022 15:49, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Podle § 12 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit.

Pokud zboží nebo jeho cena neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat ihned, tak jak zde spotřebitel učinil.

Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno, jiným způsobem (např. voucherem apod.) pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Pokud má spotřebitel podezření na nesprávné postupy a nezákonné jednání podnikatele, může podat podnět na Českou obchodní inspekci (odkaz zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 14:25, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.