Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.10. jsem přes Balíkovnu poslala balík ** do Prahy, OC Šestka box. (Bylo inzerováno do konce října za Kč 10,- (placeno 65,-). Příbuzná měla 5x snahu si jej vyzvednout, 3x u boxu a 2x na poště. Box měl výpadek a hlásil, že balík tam není uložen. Příjemkyně volala a snažila se domluvit - bylo slíbeno, že balík nebude poslán zpět. Příjemce mě 4.11. informoval o vrácení, leč v úterý 8.11. byl balík stále nezvěstný - proto sepsána reklamace na nedodání. V pátek odpoledne přišlo info o vratce. Skutečnost je možno si ověřit - telefony byly nahrávány z tel. **.
Službu Balíkovna jsem již několikrát využila a vždy byla spokojena, radím ji i ostatním. Tento balík se hodně nepovedl. Pochopila jsem, že celé budu neoprávněně platit ještě jednou. Proto tímto žádám o vratku či kompenzaci poplatku na další balík.
S pozdravem
Ivana Břicháčková
Přikládám sepsání události příjemcem:
Dobrý den,
jsem vrcholně nespokojena s vašimi službami. Ze Sokolova mi byl odeslán balík od číslem ** na box Praha 6, Fajtlova - OC Šestka s uložením do 3.11. do 7 hod. Dne 2.11. jsem chtěla balík vyzvednout, ale na boxu mi bylo sděleno hláškou, že balík s kódem ** není v boxu uložen. Volala jsem na kontakt. linku, kde mi řekli, že box má výpadek a určitě se balík nepošle zpět odesílateli. Zjistila jsem si tel. číslo na depo Rudná a 4.11. kde mi paní zde řekla, balík bude doručovatelem tento den mezi 15 a 17 hod. přivezen na poštu Fajtlova a zde uložen. Ovšem ve 20.50 byl balík z depa Rudná vrácen do přepravy a odeslán odesílateli.
Dnes je 8.11. odesílatel nedostal zprávu a já jako příjemce taky ne.
Trapně si nahráváte hovory a problémy neřešíte. Pokud máte výpadek na boxu je takový problém při dnešních technologiích prodloužit úložní dobu a příjemce o tom informovat ?
Jednoznačně je to vaše pochybení a důrazně žádám, aby byl balík opět a na vaše náklady zaslán a tentokrát uložen přímo na poště Fajtlova Praha 6 a mně zaslána informace. Nemíním znovu podstupovat maraton s vyzvednutím balíku a spolehlivosti boxu nevěřím.
Doufám, že v zájmu udržení si alespoň nějaké reputace budete korektně postupovat.
Zdraví
DZ
nemožnost vyzvednout balík
vratka poštovného či zdarma další balík
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště, tak jak zde již spotřebitelka nejspíš učinila. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.