Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#62143"Ztracené" zásilky z Aliexpressu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2022, před 2 lety

Dagmar Gregorová

Znění stížnosti

Již u druhé zásilky z Aliexpresu nedošlo ve smluvní lhůtě k doručení, přičemž u obou se zásilka "ztratila" v ČR. U České pošty je není možné dohledat, prý sledovací čísla, která jim byla přidělena neplatí pro ČR (nebo něco takové...)
Obě zásilky byly do ČR doručeny Cainiao Super Economy
se sledovacím kódem (Global Express Tracking)
1/ ** doručena do ČR 2022-08-17 (údaj ze zahr. sledování)
2/ ** doručena do ČR 2022-09-12
s poznámkou, že "Economy shipping doesn't include tracking after a package has been handed to a destination country/region's carrier." (Ekonomická doprava nezahrnuje sledování zásilky po jejím předání dopravci v cílové zemi/regionu.)

Dnes je 14. 11., tedy první zásilka je v ČR 3 měsíce, druhá dva. Těžko se ubránit podezření, jestli si někdo z takových nedohledatelných zásilek neudělal zdroj bohatého loupení. Jak se bránit?


Produkt

Popsané ve stížnosti


Požadované řešení

Odpověď, co se s podobnými zásilkami "děje", když jsou dopraveny do ČR. "Lítá" v tom dost peněz, pokud takovéto mizení je běžnou praxí. Samozřejmě, pokud možno, nalezení zmíněných zásilek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2022 16:27, před 2 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.